Květy 2017 | Lysá nad Labem

17 července

Jak jste si asi všimli, jsem blázen do kytek. Hrozně se mi líbí všechny druhy květin a ještě víc mě je baví fotit. Když jsem se dozvěděla, že na výstavišti v Lysé nad Labem bude výstava Květy 2017, tak jsem tam nemohla chybět. Řekla jsem to doma a s mamkou jsme vyvezly babičky na výlet.

Hned jak do areálu vstoupíte, naleznete zde nejrůznější stánky se sazenicemi, oblečením, dobrůtkami a pak také jídlem. To pravé se odehrává uvnitř. Celá plocha jedné haly byla pokryta květinami. Hlavně tu byly lilie, ale také růže, mečíky a muškáty. Byla to nádhera. Nemohla jsem se vynadívat.

V další hale se odehrával festival věštění, kde jste si mohli např. nechat vyfotit auru, věštit z ruky, vyložit karty, ale my na tohle moc nejsme, tak jsme se tam moc dlouho nezdrželi. Program byl, ale zajímavý, mohli jste se dozvědět třeba o životních číslech a jak si vypočítat šťastné datum (např. na svatbu). 

V poslední hale bylo opět spoustu stánků, kde bylo oblečení, kabelky, nějaké spotřebiče, nástroje, knihy a taky ruční práce, jako například svíčky a mýdla ve tvaru růže, které jsem musela mít. Pak jsme si dali oběd, něco nakoupili a jeli domů.

Moc jsem si to užila, do Lysé jsme jezdili dříve celkem často, je to tam moc hezké. Určitě někdy doporučuji nějaký veletr navštívit, já se třeba v prosinci chystám na knižní veletrh. Krásné jsou taky třeba jiřinkové slavnosti, které jsou tam v září, celý seznam akcí naleznete zde.

No, ale teď už to nejdůležitější, fotky. Pokochejte se, stojí za to.


















Byly jste někdy v Lysé na nějakém veletrhu? Líbilo se Vám tam? Nebo máte v plánu nějaký veletrh teprve navštívit?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

8 komentářů

  1. To jsou moc povedené fotky! V Lysé jsem nikdy nebyla, i když to nemám tak daleko. Kouknu na ten seznam a třeba tam vyrazím :)

    OdpovědětVymazat
  2. mmm, krásne fotky :) voňajú až sem ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky :)
    V Lysé nad Labem jsem nikdy nebyla, tudíž jsem žádný veletrh nenavštívila. Možná někdy.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ♥
      Určitě někdy doporučuji navštívit :)

      Vymazat
  4. Nádherné fotky! Určitě pokračuj ve focení, protože jsi šikovná. A musím říct, že tam měli krásné květiny a květinové dekorace. Veletrh vypadá opravdu zajímavě :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě těší ♥
      To jo, mají to tam vždy krásné :)

      Vymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive