DIY | Vánoční náušnice

17 prosince

Už jste přemýšleli nad outfitem k vánočnímu stromečku? A že určitě nemáte vánoční náušnice s rolničkami? Pokub byste takové chtěli, tak tento článek - vyrob si sám - je právě pro Vás!

V obchodech je spousta vánočních náušnic, ale dávat 150 Kč za něco, co Vám bude v uchu viset pár dní? Proto, tu mám pro Vás mnohem levnější variantu! A určitě i hezčí, protože naušnice budou vyrobené s láskou!

Co budeme na náušnice potřebovat? (1 pár náušnic)
- rolničky 4 ks
- mašle ve vánočních barvách
- háčky do uší
- kamínky na ozdobu
- nůžky
- tavící pistoli nebo vteřinové lepidlo
(všechny věci se dají sehnat v galanterii)

Postup je opravdu jednoduchý. Ustřihneme si kousek mašle a na jeden její konec přiděláme rolničku. Já jsem mašli provlékla ouškem rolničky a konec jsem přilepila tavící pistolí, aby to drželo (můžete vidět na obrázku). Samozřejmě můžete ale udělat i uzel, či jinou techniku co Vám bude vyhovovat. Poté si mašli upravte na požadovanou délku a přidělejte stejným způsobem druhou rolničku. Takto hotovou "nudličku" přiděláme na háček.

Teď přichází chvilka zdobení. Uděláme si mašle. Pokud máte moc tlustou mašličku, tak ji můžete podélně roztřihnout napůl, jako jsem to udělala já u té zelené. V jednom místě jsem slepila obě mašle dohromady a pak dělala očka do tvaru mašliček (vidíte na obrázku).

Nakonec mašličky přiděláme na náušnice, ozdobíme kamínky a je hotovo! Náušnice můžete použít jako vánoční doplňek nebo je někomu darovat.

Zkoušeli jste někdy vyrábět nějaké doplňky? A nosíte vánoční náušnice?
/Ještě by mě zajímalo, jestli byste chtěli více takových jednoduchých DIY článků, budu ráda když mi to napíšete do komentářů :) Určitě by byl prostor např. pro korálkové náramky, které teď hodně frčí./

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Tak to je super napad :) vypadá to moc hezky :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Super DIY! Je to veľmi pekné aj milé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je totáálně super!! A originální! ♥ Vánoční náušnice nenosím, protože jak sama píšeš, za tu cenu jednou do roka, díky nechci :D Ano, byla bych moc ráda za více DIY článků! :) ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Jééééj tak tie sú teda nádherné. Bol by to určite krásny darček.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vypadají moc pěkně. Určitě by mi udělaly radost :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jako malá jsem chodila a vyráběly jsme různé věci z korálků :D ty naušnice jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je opravdu super nápad a vypadá to nádherně! Jsi šikovná :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Tie sú vážne nádherne, myslím, že by to bol krásny vianočný darček pre nadšenkyňu náušníc. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive