Soutěž o ručně vyrobený lapač snů | UKONČENO

02 září

Jak jsem slibovala, mám tu pro vás soutěž a ne tak ledajakou. Nejsem člověk co by šel s davem, tak jsem vymyslela speciální soutěž a doufám, že se vám bude líbit.

Jak už asi víte, jsem hodně kreativní duše. Ráda kreslím, tvořím a vyrábím různé věci. Lapače snů jsem začala dělat asi před rokem. Vždycky se mi líbily, ale ta cena za ně mi přišla až zbytečná, tak jsem zavítala do galanterie, nakoupila potřebné věci a bylo to! Teď má celá moje rodina nad postelí lapač snů! Samozřejmě nevypadá jako ty, co mají v obchodě, je prostě dělaný podle mě.

Pokud třeba někdo neví co je lapač snů, tak vám to hned vysvětlím, skutečně jsem pár takových lidí našla. Lapače snů pochází od indiánů a podle legendy mají zachytávat zlé sny. Peříčka je filtrují a ty dobré sny navrací zpět ke spícímu člověku. Takže stačí zavěsit nad postel a rázem budete mít lepší spaní. Samozřejmě ne vždy to pomůže, ale pokud věříte, tak ano. Moje babička měla celkem zlé sny a když jsem jí lapač dala, rázem se jich zbavila. Stačí věřit.

Tak pro vás mám soutěž o jeden mnou s láskou vyrobený lapač snů, který je ve fialovo-bilé barvě. Moc si vážím všech svých čitatelů a pravidelných návštěvníků, tak bych chtěla alespoň někoho takto odměnit.

JAK SE ZÚČASTNIT?
1. Sleduj můj blog přes GFC (sloupec vpravo readers) a napiš do komentářů pod jakým jménem mě sleduješ.
2. Napiš mi, jaké typy článků tě na mém blogu nejvíc baví.
3. Dej mi na sebe kontakt v podobě e-mailu.
4. (nepovinné) Budu ráda když mi dáš vědět, jak se ti tento typ soutěže líbí, nebo jestli bys více uvítal/a třeba kosmetiku apod.

BONUSOVÝ KOMENTÁŘ
1. Sleduj mě na instagramu a můžeš si přidat bonusový komentář a zvýšit si šanci na výhru, jen napiš pod jakým jménem mě sleduješ. (můj instagram je petula.t)

(soutěže se může zúčastnit kdokoliv z Česka a Slovenska)

To je vše, výherce tedy budu losovat, aby to bylo spravedlivé. Můžete se zapojovat do 23. září a den na to bych zveřejnila vítěze, buď tady nebo v nějakém dalším článku. Vítězi dám vědět prostřednictvím e-mailu. Držím všem palce a těším se na vaše komentáře :)

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

VYHODNOCENÍ SOUTĚŽE:
Moc všem děkuji za účast, měli jste velkou šanci, ale vyhrát může jen jeden.
Losovala jsem přes random.org a výhercem se stává číslo 7 a tedy Nela Procházková! Gratuluji a čekej ode mě e-mail :)







A ostatním děkuji moc za účast, pokusím se zas někdy udělat podobnou soutěž :)

You Might Also Like

16 komentářů

  1. 1) Elle about everything
    2) Nejvíc mě u tebe baví cestovní články/tipy na výlet :)
    3) elleabouteverything@gmail.com
    4) Rozhodně se mi tento typ soutěže líbí. Obdivuji všechny, kteří dokáží něco kreativního vytvořit.

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Šárka Prokopová
    2. nejvíc? Cestování po Česku, ty známá místa, hrady a tak.
    3. sarka.prokopova.so@gmail.com
    4. Moc líbí, obzvlášť lapač - ručně vyrobený je lepší než koupený. :)
    A na instagramu 10yo_ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Michaela Šislerová
    Hlavně dobrůtky - ať u nákupy jídla, recepty nebo nějaká jiná inspirace, poté také hodně cestování a DIY :)
    michalkasislerova@seznam.cz
    Mě se to líbí moc, sama mám v plánu něco podobného vytvořit :) (udělat soutěž s vlastními výrobky), kosmetiku já osobně moc neocením :D
    Děkuji za pořádání tak milé giveway! ♥

    Na insta tě sleduji už déle pod jménem Wantbefitm :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je nádherný! Reálně to mě musíš naučit! :D Já mám doma jen malý lapač snů a už i ten je pro mě hrozně cenný.

    1. sleduji
    2. hodně záludná otázka upřímně :D články máš kvalitně zpracované, fotky též, takže každý článek od tebe mi něco dá :)
    3.nikolavalkovicova@seznam.cz
    4.Určitě, já rozhodně cením mnohem víc než kosmetiku/oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám moc ráda články s citáty a něčím, co má opravdu hloubku.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Klára Odehnalová. Nejraději mám cestování a DIY.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jednou jsem si taky vyrobila lapač snů, ale už ho pár let mám no :)
    1.zuzani_ca
    2.Každý článek má něco do sebee, takže od každého něcoo:)
    3. zuzanicaa@gmail.com
    4.líbí se mi, že to je originální, něco tvého a něco, do čeho jsi dala čas :) Ten, kdo ho vyhraje, bude mít určitě radost a bude mu hezky sloužit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive