Chorvatsko 2019 | Baška Voda

13 září

Ahoj, tak po delší odmlce se k vám opět hlásím. Měla jsem to teď krušné, jelikož jsem dodělávala jednu těžkou zkoušku. Nicméně ji mám konečně úspěšně za sebou a můžu si užívat zasloužené volno než zase začne semestr. Připravila jsem si pro vás první ze série článků z dovolené. V tomto se podíváme do Bašky Vody, kde jsme byli týden ubytovaní. V dalších článích vás vezmu na nějaké výlety. Tak jdeme na to!

Baška Voda se nachází na Makarské riviéře, má asi 500 obyvatel, ale přes sezónu je tam cca 20 000 lidí, což je neskutečné. No lidí tam bylo opravdu dost, na pláži, večer ve městě, ale na dovolené jsem na to zvyklá, takže nic hrozného. Byli jsme ubytovaní v pokojích, něco jako na hotelu, někdo měl i apartmán. Malý pokojík, ale měl pěkný velký balkon. Na snídaně jsme chodili přímo v domě, kde je připravolala paní delegátka, což bylo super, klasika švédské stoly, někdy upekla i šrůdl, buchty, udělala pomazánku. Byla moc šikovná a milá. Na večeře jsme chodili do restaurace poblíž, kde nám moc chutnalo, je super když můžete ochutnat místní jídla. Ryby mají výborné.

Baška je poměrně malá, jsou tam hlavně hotely a apartmány. Má krásný přístav, kde je plno lodí a krásný výhled na večerní západy slunce. Pláží je tu taky poměrně dost, nejsou teda nějak velké, ale určitě se pěkně vykoupete. Moře je prostě balada, miluju Chorvatské moře. Když od bojek vykouknete na ty skály, je to nádhera, plavání v moři je prostě pecka. Já obecně mám prostě ráda Chorvatsko, moc ráda se sem pokaždé už odmalička vracím. Není tu tedy moc obchůdků se suvenýry a nějakými blbůstkami, ale něco jsme přeci nakoupili a to jste mohli vidět v minulém článku.

Baška má i pár pěkných památek. Kostelík, socha sv. Mikuláše v přístavu, kaple svatého početí a poté tu jsou dvě muzea. V jednom jsou staré artefakty, vstup byl i zadarmo a všechno bylo popsané i česky, což bylo super. Do druhého stál vstup asi necelou dvacku v přepočtu a bylo tam plno mušlí, potvor z moře, žraloci, korály ... tam se mi líbilo moc. 

Mám pro vás plno fotek z Bašky, hlavně ty západy slunce jsou nádhera! Spoustu fotek mám hlavně i na instagramu, určitě mrknětě pokud budete chtít, odkaz je v menu, jsem tam jako petula.t. A teď už slibované fotky!













Taky jste si letos udělali pěknou dovolenou?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Západy slnka sú v Chorvátsku neuveriteľné :D My sa každý rok vraciame na ostrov Pag, ale ako vidím, asi je na čase zmeniť destináciu, lebo Chorvátsko skrýva veľa nádherných miest ❤
    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "INSPIRED ME #02"

    OdpovědětVymazat
  2. V Bašce jsem byla dvakrát a klidně bych se tam zase nějaký rok podívala :) Taky mám Chorvatko moc ráda a celkově jsem se tam vždy cítila hrozně příjemně. Prostě super dovolená! :)

    OdpovědětVymazat
  3. V Chorvatsku jsem byla jen jednou, ale už si nepamatuji kde, byla jsem hodně malá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky, v Chorvátsku som naposledy (a zatiaľ aj jediný krát) bola pred niekoľkými rokmi :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji Chorvatsko, ráda bych se tam opět někdy vrátila. :) Jen k těm bojkam se bojím plavat :D tam už moc na dno nevidím...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky:) Mám takový dojem, že na stejné místo jsme měli letos jet taky (ale pak to padlo kvůli škole), každopádně se možná pletu, ony ty Chorvatské názvy jsou pro mě dost podobné:D

    OdpovědětVymazat
  7. Západy Slunce u moře? Nejsem si jistá, jeslti se tomu dá odolat😥. To je prostě neuvěřitelně kouzelný❤.

    Snad ho brzo taky uvidím🌅.

    Verča ze Ztracena v Praze I Zajímavosti za léto 2019 I OBLÍBENCI

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluju ke zkoušce! :) Fotky jsou nádherné, až mě mrrzí, že jsem se letos do Chorvatska nepodívala, ale věřím tomu, že ten příští rok mi to už vyjde :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to tam nádherne <3 Snáď sa tam ďalší rok dostanem :)

    OdpovědětVymazat
  10. Baška Voda je nádherná, byla jsem kousek od ní, ale chodili jsme tam procházkou skoro každý den :) a ty fotky jsou boží, mi lu ju moře a už se těším na další dovču :D

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně krásné fotky! My jsme letos byli na Slovensku v termálním koupališti, takže i když jsme chytli trošku chladnější dny, vůbec nám to nevadilo. Ty hory vypadají kouzelně.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Péto,krása, muselo tam být fakt krásně. Hned bych se tam jela podívat

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, vypadá to na super dovolenou :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, musela sis to užít na maximum! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Makarská je krásná, ten turismus mě někdy až děsí, ale člověk to nějak očekává a vstřebá :) Letěli jste balónem? My se segrou jo, byl to teda zážitek :D
    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat
  16. Chorvatsko je krásne, také jsem ho navštívila. :)

    OdpovědětVymazat
  17. To Chorvátsko je tak nádherné! :) Hrozne sa mi inak páči tretia fotka od konca. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  18. Koukám, že Baška vypadá stále stejně, jako si ji pamatuji z doby před 10 (15?) lety. Jen těch turistů zase ještě přibylo. Snad jste si užili krásnou dovolenou. Fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  19. My jsme letos na odpočinkové dovolené nebyli, všechno schlamstla dovolená v USA, kde jsme tři týdny v kuse turistikovali a já se divím, že mi tam někde neupadly nohy :)) Ale do Chorvatska se chystáme další rok. Ještě netušíme kam, ale chceme vyrazit autem, protože letadla mám teď opravdu dost :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive