Prázdninový deník | srpen 2018

09 září

A máme tu konec prázdnin a s ním tu mám pokračování prázdninového deníku za měsíc srpen. Opět jsem si pro vás připravila krátké povídání a shrnutí, tak jdeme na to!

4. srpna jsem se s mamkou a babičkou vypravila na Karlštejn, více si můžete přečíst ve článku tady. Výlet se mi moc líbil, Karlštejn je krásný a užila jsem si to.

11. srpna jsem oslavila s rodinou svůj svátek. Sice ho mám až 17. srpna, ale nějak to na datum nevyhovovalo, tak jsme ho slavili o pár dní dříve. Dostala jsem několik kytic chryzantém, jelikož každý doma ví, že to jsou moje nejoblíbenější kytky. Jsou nádherné a udělaly mi velikou radost. Pak jsem dostala nějaké hezké drobnosti a užili jsme si odpoledne.

Na Lidl e-shopu jsem si objednala malířské potřeby - plátna, štětce, akrylové barvy a akvarely. Hned jsem s nimi zkoušela na plátno malovat a hrozně mě to bavilo, vpravo můžete vidět můj první malovaný obraz. A kameny z řeky pro radost jsem si taky pomalovala.

14. srpna  jsme s rodinou navštívili zámek Nové Hrady, článek vás ještě čeká. Je to krásný zámek a rozhodně ho doporučuji navštívit.

Mamka s otčímem odjela na 10 dní na dovolenou, tak jsme se ségrou byly sami doma, pokud nepočítám babičku, která bydlí v přízemí. Takže jsme si užívali volno, přišlo mi nové číslo časopisu Kreativ, který mám hrozně ráda. Špízy jsem dělala k obědu, dala si i babička a moc jsme si pochutnaly. Nejsou klasické, spíše takové spešl, pokud budete chtít recept, ráda se s vámi o něj podělím.

Klasicky kafíčko s babičkou v CrossCafe v Pardubicích, kam chodím moc ráda. Zašly jsme si na něj, když jsme jeli pro mamku, vracela se z dovolené.

Taky milujete tu pohodu a posezení venku na zahradě? Hrozně rádi doma opékáme, grilujeme. Taky nám rostou na zahrádce maliny, které mám moc ráda a pravidelně je chodím oždibovat.

No a září je tady, deník už psát nebudu, ale čekají vás články z dovolené, jelikož vyrazím ještě za týden do Chorvatska. Ukončit si léto a pak se vracím do školy, od října mi začíná. Moc se k moři těším, už jsem tam asi 3 roky nebyla, tak si to chci užít.

A jaký byl váš srpen?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Moc pěkné fotky. :) Ten obraz se ti povedl. Můj srpen byl chaotický, ale super, výlety a prostě užívání si. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej, ten obraz se ti povedl. Zaujal mě časopis Kreativ a určitě se poděl o recept na špízy, vypadají chutně.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ten tvůj obraz vypadá nádherně :) Jinak u nás byl srpen velmi rychlý, byli jsme v Itálii, tak to uteklo jako voda.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný obraz!
    Já strávila srpen na Srí Lance a šíleně to uteklo :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ten obraz je krásný!! Moc se ti to povedloo :) Můj srpen byl všelijaký, ale dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu máš talent na kreslení, oba výtvory jsou dost povedené! O recept na špízy mám určitě zájem, podle mě je to takové hezké originální rychlé jídlo :) Letní grilovačky naprosto miluju! Škoda, že už je po sezóně. A maliny taky miluju. Škoda že letos dozrály tak brzo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky! Recept na špízy by bol super, vyzerajú veľmi chutne. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Sezení u ohně a grilovačky jsem milovala, ani ne kvůli jídlu, ale právě ty pohodě. :) Karlštejn ti závidím. :) A ten obraz je moc krásný.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Sama ráda navštěvuji zámky a hrady, hrozně mě zajímá jejich historie a jaké to na nich asi bylo dřív. :) Jinak pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že si sa nenudila a ešte naplno využila posledný prázdninový mesiac. :) (Dúfam, že Srpen je August haha) :D České mesiace mi moc nejdú VIem len Prosinec a Listopad tie sa dobre pamätajú. :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Milujem takéto články :) Mimochodom, máš nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky :) Na Nové hrady bych se taky ráda podívala a do pardubického Cross caféčka taky chodím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotky z prázdnin :-) ty špízy a dortík vypadají super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to vypadá parádně, to sis ten srpen pěkně užila. My jsme se byli podívat různě, ale hlavně kamarádka má zítra svatbu, tak už jsme od poloviny srpna řešili tohle a různě jsme se jezdili dívat. Jinak jak píšeš s tou zahradou. Taky miluji sezení na zahradě a relax a grilování, je to super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky. :) Na Karlštejne sa mi páčilo tiež, je to nádherné miesto. :)

    OdpovědětVymazat
  16. všetky tie hrady a zámky sú na mojom travel wishliste, len nie je čas tam zájsť...
    inak, krásne zábery, je vidieť, že si si letné prázdniny poriadne užila! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty tvoje výtvory jsou moc krásné! :) dodatečně přeju vše nejlepší. Grilování a posezení na zahradě mám také moc ráda.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive