Jak si užít Vánoce bez stresu?

09 prosince

Dnes mám pro vás trochu povídací článek s tipy. Blíží se Vánoce a s tím je spojené období shánění dárků, obíhání obchodů, pečení cukroví a uklízení. Někdo tohle období prožívá s klidem, jako třeba já a moje rodina. Ale někdo to prožívá se stresem a protivnou náladou. Mám pro vás proto tipy, jak takovým náladám předejít a užít si tohle období, tak jdeme na to!

Nakupujte s předstihem
Najdou se i tací, co shání dárky 23. prosince nebo dokonce na Štedrý den. Já osobně tohle neznám, protože nakupuji už v listopadu. Ale pokud někdo takový tohle právě čte, tak doporučuji navštívit nejbližší obchodní centrum a nakoupit dárky ještě předtím než začne opravdové šílenství. Už teď jsou obchody narvané a před Vánoci to je ještě mnohem horší. A vážně nechcete přijít z obchodu bez dárku a ještě naštvaní na kupu lidí.

Nakupujte online
Tahle varianta je pro ty, co se chtějí vyhnout frontám a strkat se ostatními u kasy. Online se dá dnes už koupit téměř cokoliv. Pokud, ale chcete nakupovat dárky online, tak je nejvyšší čas odeslat objednávky, protože by vám do Štedrého dne už nemusely za týden přijít.

Z neokoukaných tipů na dárky bych vám chtěla doporučit například stránku shopinguj.cz, kde najdete velký výběr různých produktů od oblečení po bytové dopňky. Co mě osobně zaujalo jsou například boty. Sama bych si určitě nejedny vybrala a neznám ženu, které by boty neudělaly radost. Babičce by se třeba hodila měkoučká deka a mají tam i nádherně zdobené svíčky a překrásné obrazy. Také je zde velký výběr oblečení pro muže a děti. Na stránce se mi líbí i samotná kolonka dárky, to vám pomůže při hledání vhodného dárku pro konkrétní osobu, což se určitě hodí.

Také mě zaujala značka Kama. Nabízí spoustu krásného a kvalitního oblečení na zimu. Blíží se lyžování a zimní výlety, tak se tam určitě mrkněte. Mají krásné a stylové pletené čepice, které jsou teď hodně v trendu. Svetry musím taky zmínit, určitě skvěle zahřejí.

Plánujte
Co všechno potřebuji koupit na cukroví? A co vlastně budu péct? Komu koupím jaký dárek? Co je potřeba na Štědrovečerní večeri? Sepište si vše co potřebujete nakoupit, ať v tom nemáte zmatek a na něco nezapomenete. Nebojte se i na plánovat, co budete péct za cukroví a jaké vlastně suroviny se do toho vlastně dávají. Ať nepečete linecké a zjistíte, že třeba nemáte doma marmeládu. Taky dárky pro všechny si můžete sepisovat do sešitu a dělat si přehled i o cenách.

Relax
Pravidelná relaxace vám pomůže pročistit hlavu a odprostit se od okolí. Rozhodně doporučuji si napustit vanu a přidat například koupelovou sůl nebo olejíček. Také je super si udělat dobrou kávu a pustit vánoční film. Nebo si jen tak zpívat vánoční koledy.

Řekněte si o pomoc
Pokud nestíháte, je nejlepší si najít někoho na pomoc. Já třeba peču cukroví s mamkou a babičkou, takže jsme na to tři a je to takové klidné. Takže holky, určitě se maminkám pomoc bude hodit, budou mít radost. Při pečení si můžete zpívat vánoční koledy. Pokud bydlíte s přítelem, tak mu můžete dát taky úkol. Přeci jen, cukroví bude jíst hlavně on ne? A na takovém vykrajování by nemusel nic moc pokazit.

A jak jste na tom se stresem na vánoce vy?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

Článek obsahuje placenou reklamu.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Dříve se hlavně Štědrý den stresu nevyhl, ale teď už tyto svátky beru v klidu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ten typ člověka, co nakupuje pozdě:D. Nevím proč, prostě mi to s tou školou nějak koliduje:D... Ale zase se nenervuju předem. Ono taky záleží, jakou má kdo rodinu. Bohužel u nás vánoční pohoda není, takže to je takový smutný. Ale přeju aspoň tobě krásné vánoční období:)!

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  3. Já se vůbec nestresuju :) nevidím nějak důvod. Dárky nakupuji dřív :) pečení to pečem postupně a na vše je klid:). A nikdy jsem nějak tenhle stres vůbec nezažila :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  4. Já si Vánoce a svátky a všechen ten shon vůbec nepřipouštím, takže jsem relativně v pohodě. Dárky nakupuji hodně s předstihem, takže mám čas na trhy a navozování atmosféry se všemi těmi dobrotami, které se dají na trhu pořídit :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Co jsem se odstěhovala a skončila školu, jsou Vánoce nejlepší období v roce. Naučila jsem se to, o čem píšeš a je to fakt úleva. Nedělám sama na sebe zbytečné tlaky - honem umýt okna, gruntovat, nakupovat, zdobit, péct 34 druhů cukroví, dopisy, přáníčka atd. atd.
    Teď je to vyloženě relax s manželem a rodinou, užívání si a čerpání odpočinku za celý rok.
    KRásně sepsáno, zarámovat a vytesat do kamene ;)
    MIrka

    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle článek by si měla přečíst moje rodina :D Já jsem letos vše stihla včas a snažím se užívat vánoční atmosféru..filmy, trhy, pečení cukroví! Už se nemůžu dočkat Vánoc :D :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mě Vánocene stresují. Já to prostě miluju... Takže mi ten frmol kolem prostě nevadí...:-D

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mě už chybí jen jeden dárek, ale jak píšeš, už teď je to šílené , člověk přijde přes všední den dopoledne do nakupaku a doufá, ze vetsina je v práci no opak je pravdou a ja jsem skoro nastvana, protože do me tlačí někteří jsou zas pomalí a tak, takže se těším, jak nebudu muset během svátku vylezt ven! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten problém s darčekmi veľmi dobre poznám aj včera som si uvedomila že už len týždeň, ale väčšinu darčekov som už kúpila alebo objednala tak som spokojná. krásny článok! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelé tipy! Vianoce bez stresu si užívam tak, že darčeky nakupujem už pomaly od septembra :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. všetko čo si spomenula sa snažím dodržat darčeky nakúpené dopredu naplánované :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  12. Já vánoční stres nepociťuju :) Dárky nakupuju už od začátku listopadu, výzdobu mám také hotovou, úklid celkem taky, cukroví též a už si jenom užívám a těším se na Štědrý den :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  13. Stres si nedovoluju, dělám jen to, co mě baví a na co mám čas..a upřímně se v tom shonu částečně i vyžívám :) Takže za mě je to jednoduché - předvánoční čas i svátky jsou takové, jaké si je uděláme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive