Zase jednou v Praze

26 května

V rámci volitelného předmětu se nám podařilo dostat na třídenní exkurzi do společnosti Zentiva, což je významná farmaceutická firma. Ubytovaní jsme byli v hotelu Olympik a odpoledne jsme měli volný program. V dnešním článku vám sepíšu jak se nám na těchto místech líbilo a doplním to i fotkami.

Do Zentivy jsme se dopravili ráno a hned na nás čekal program přednášek, který zahrnoval základní informace o firmě a základy o výrobě. Odpoledne jsme se šli podívat do samotné výroby, kde nám ukázali veškeré stroje a technologie výroby. Moc nám to slušelo, měli jsme pláště, návleky na boty a síťky na hlavu. Ale líbilo se nám tam, je to zajímavé se podívat zase někam jinam. Další dva dny následovaly zase různé přednášky, připravili nám chutné obědy a svačiny, takže jsme se fakt neměli špatně.

První den odpoledne jsme se ubytovali na hotelu a pak jsme vyrazili do centra. Tam jsme se potkali s mou kamarádkou a navštívili spousu známých míst. Musím říct, že na to jak Prahu moc nemusím, mě ten čas tak nějak utekl a s holkama mě to prostě bavilo. Co všechno jsme prošli se přečtěte dále a prohlídněte fotky.

Jako první jsme se zastavili ve velkém hračkářství Hamleys. Já tam byla poprvé a je to tam fakt super! Obrovský kolotoč uprostřed, tobogán, různé atrakce. No rozhodně se tam vyplatí zajít, je to úplně jiný svět a pro děti i dospělé ráj.
Klasika Václavák. Tam jsme se hezky prošli, nafotili fotky, takže fajn. Škoda že byla taková zima. Na večeri jsme se zastavili ve Wokin, kde to mám moc ráda. Tady si můžete nechat udělat nudle s obsahem podle sebe. Dala jsem si rýžové nudle, kuřecí maso, cuketu, omáčku Teryaki a smaženou cibulku navrch, dobrota.
Staromák jsme nemohli vynechat. Zde byl i velký krteček, pak takový ten blázen co plive oheň. Potom jsme navečer zavítali do Pivnice, kde jsme si dali Cider a spokojeně odjeli na hotel.
Druhý den jsme se pěkně prošli po Karlově mostě a okolí a zavítali k Lennonově zdi. Tam vznikly opět nějaké fotky a pak jsme zašli na kafíčko a pokecali.

Zkrátka jsem si ty tři dny moc užila a za to děkuji hlavně mým kamarádkám Elišce a Áje. Byl to takový ten oddech ještě před zkouškovým a teď už do toho spadneme naplno.

Navštěvujete rádi Prahu?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

Budu ráda když budete blog sledovat na facebooku - tady. Založila jsem nově stránku tak budu ráda za každého fanouška.

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Krásný článek 😊 ta hračkárna je prostě kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek, je vidět, že sis to tam užila :) Hamleys jsem taky byla a na to, jaký jsem vnitřní dítě mě to zase tolik neučarovalo :D Ale Václavák a Staromák jsou klasika :) My do Prahy s přítelem jezdíme hlavně kvůli jídlu :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Do Prahy jezdím tak jednou za rok, protože to mám přes celou republiku. Exkurzi do Zentivy bych si také nechala líbit a o té hračkárně už jsem četla hodně chvály, to je sen pro každé dítě :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte nikdy som v Prahe nebola, no chystáme sa v júly na koncert do Prahy. Veľmi som sa tešila a teraz po tomto článku ešte viac. Skvelé tipy na pozretie <3

    OdpovědětVymazat
  5. Praha je strašně krásná město, jen ti cizinci ve středu města to trošku kazí :) ale Prahu jako takovou mám fakt ráda :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  6. Praha je podľa mňa kúzelná a veľmi by som ju chcela navštíviť <3 Preto sa čudujem, že ju veľmi nemusíš. Ak by mi teraz niekto povedal, že zajtra odchádzam do Prahy, neváhala by som ani sekundu <3
    NORALIC

    OdpovědětVymazat
  7. Love the vibrant "John Lennon" wall. Stunning city!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jako rodilej Pražák se v Praze každý den budím. Miluju to tadyy. Bydlím ve velmi klidné a zelené části, která je jen 10 minut od Andělu, takže jsem spokojená. Praha má v sobě spoustu dobrýho a to mě baví🙏.

    Verča ze Ztracena v Praze I Papír X elektronický inkoust? SOUBOJ ČTEČKY A KNIHY

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je skvělé, že jste takhle jeli i díky Zentivě, to si bude určitě hodit! Každopádně je super, že jste si to tady užili. Já jsem v Praze sice každý den, ale třeba u té zdi Johna Lennona jsem ještě nebyla. Musím napravit :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to vyzerá nádherne :) Keby boli deti veľké tak tam idem hneď :)


    NAKUPOVANIE CEZ ESHOP S OBLEČENÍM JE PEKLO !!!

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám Prahu ráda právě na občasné návštěvy, ale žít bych tam nemohla. Cítím se tam jak jehla v kupce sena. Do Hamleys bych chtěla hlavně na modré motýly <3 Mimochodem, máš krásný fotky :)

    Paulina, the moon child

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké fotky! Já bydlím od Prahy kousek, takže jsem tam pravidelně každý měsíc a možná ještě častěji. Miluji procházky po Příkopech, návštěvy Bageterie Boulevard a třeba Cacao! Každopádně díky moc za ten tip na Wokin, už tam docela dlouho plánuji jít, tak alespoň vím, co si dát. :D
    Mimochodem, skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům! <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  13. Exkurze mi vždy přišly jako jedna z nejužitečnějších částí studia. Člověk viděl, jak to funguje v praxi, a navštívil i jiné společnosti, než kam by prioritně posílal CV. No a pokud se vám podařilo exkurzi propojit i s výletem do Prahy, tak tím lépe. Máte s holkama povedené fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já takový exkurze milovala. :) DO toho hračkářství bych se také ráda podívala.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Praha je krásná, ale upřímně si nedovedu představit tam bydlet, tři roky studia mi v Praze úplně stačily :) Ale čím dál tím radši se tam vracím na výlety :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  16. Aj napriek tomu, že tu žijem už viac ako štyri roky, v tvojom článku sú miesta, ktoré som nikdy nenavštívila. :) Vďaka za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Na všech zmiňovaných místech jsem v Praze byla (teda kromě Zentivy, to dá rozum :D). A Prahu mám ráda :) Ráda tam jezdím a znám ji velmi dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive