Zkouším přírodní šampon a deodorant | Mýdlárna rozmarýnka

14 července

Určitě spousta z vás už slyšelo o přírodních šamponech a deodorantech. Přírodní kosmetika se objevuje čím dál víc a i já sama ji častěji vyhledávám. Dneska jsem si pro vás připravila moje dojmy a recenzi dvou produktů od firmy Mýdlárna rozmarýnka. Tak jdeme na to!

K této značce mě vlastně přivedla kamarádka když mi dala jako dárek právě přírodní deodorant a mýdlo. Já jsem pak zkoumala co je značka zač a co nabízí a objevila jsem i přírodní šampon, na který jsem byla hodně zvědavá, tak jsem si jeden koupila. Firma je česká a 100% přírodní, což je skvělé. Ale už vás nebudu napínat a jdeme na recenzi.
Voňavé svítání - šampon na jemné vlasy s bambuckým máslem
Tento šampon v krabičce mě zaujal na první pohled. Je moc hezky balený a má vyrytou strukturu dámy s vlasy na povrchu. Obsahuje přírodní látky - hlavně oleje a bambucké máslo. Celé složení máte na fotce. Já zkoušela poprvé přírodní šampon, takže je to pro mě něco nového a ne každý bude mít takové dojmy. Sama ale používám šampony, které mají téměř všechny přírodní složky, takže to nebude zase takový skok. Nicméně jaký je můj dojem?

Obecně mě překvapilo pěnění šamponu. Nanesla jsem ho jako mýdlo na mokré vlasy a pěnil opravdu pěkně. Výhodou je, že šampon opravdu pěkně hydratuje a můžete jej použít i jako mýdlo na celé tělo. Co pro mě bylo zvláštní je umytí, umýt jde dobře, ale není to jako klasické šampony. Když jsem ho vymývala tak vlasy nebyly tak hladké, abych mezi nimi prostrčila lehce prsty. Takže bylo potřeba silnějšího proudu vody a spíš jsem vlasy tak nadzvedávala. 

Potom je třeba rozčesat ještě mokré vlasy, nebo navlhčené. Trošku mi přišlo že se mi vlasy více cuchaly a šly hůře rozčesat. Obecně myslím, že je to tím že nejsem zvyklá na takové šampony a nebo je to třeba čistě můj dojem. Rozhodně si nemyslím že by byl šampon nějak špatný, určitě je to super věc a hlavně si na vlasy nepatláte žádnou chemii. Já mu určitě dám ještě šanci, nebo vyzkouším nějaké jiné, jelikož firma nabízí spoustu druhů. A pokud vám nebude vyhovovat, tak ho můžete použít na klasické mytí těla.
 • • • • •
Přírodní krémový deodorant - Růžové dřevo a černý pepř
A druhou věcí je přírodní deodorant, který mi dala jednou kamarádka. Zezačátku jsem byla trochu skeptická, protože jsem nevěděla co čekat. Ale řeknu vám, tohle je fakt pecka! Pokud porovnávám deodorant s klasickými, tak to se fak nedá srovnávat a teď už bych snad ani jiný nepoužila! Balení opět moc hezké a super i na cestování.

Deodorant má krémovou strukturu a dobře se nanáší prsty do podpaží. Někomu to může vadit, ale mě to přijde v pohodě. Co je super, že nezabraňuje pocení a pohlcuje pot a lehce ho vysušuje. Takže ano, potíte se ale řeknu vám že to vůbec není cítit. V letním počasí tohle opravdu oceňuji, fakt po normálních deodorantech je pot po pár hodinách cítit a po tomhle cítím pořád tu pěknou vůni. Hlavně je super, že obsahuje 100% přírodních složek, žádné hliníky a škodlivé látky.

Za mě fakt skvělá věc a už bez něj nedám ani ránu! Firma nabízí 3 varianty.

Mýdlárna rozmarýnka má své webové stránky, můžete mrknou zde. Já produkty kupovala ve vybraných obchodech, mají taky na stránkách kde je prodávají. Většinou to jsou takové malé obchůdky, třeba zdravé výživy apod. Já produkty kupuji ve Fabiu v Hradci Králové a viděla jsem je i Pardubicích v Naturálku. Určitě se dají sehnat na více místech nebo případně objednat.

Jaké jsou vaše oblíbené přírodní produkty? Znátu tuhle značku?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

21 komentářů

  1. V šamponu je sodium hydroxide, takže 100% přírodní není. Přírodních tuhých šamponů jsem zkoušela více, ale mé vlasy jsou po nich nepříjemně těžké a zplihlé. Naopak z přírodních deodorantů jsem podobně jako ty nadšená, žádný škodlivý hliník a přesto fungují. I ta krémová konzistence je skvělá, jakmile si na ni člověk zvykne. Já používám velmi podobný produkt od Libebitu, složením téměř totožný, a taky jsem velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info, to mi vůbec nedošlo, těžko říct kolik ho tam je :)
      Koukám, že to máme podobně :)
      Díky za tip!

      Vymazat
  2. Tuhé a přírodní šampony mě moc netáhnou, na odbarvené vlasy musím dávat trošku jiné produkty, navíc v minulosti jsem tuhý šampon zkoušela a moc spokojená jsem nebyla.Každopádně ten deodorant vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  3. O značke som ešte nikdy nepočula, ale veľmi ma zaujala! U mňa má ale prvé miesto tuhý šampón od značky MUSK – a svojou kvalitou, vôňou i vlastnosťami ho ani nemôžem porovnať s "klasickými" šampónmi. Na deodorant určite mrknem! ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "ZERO WASTE MUST HAVES"

    OdpovědětVymazat
  4. Značku vůbec neznám. Přírodní kosmetiku ale používám hodně ráda. Tuhé šampony má skvělé třeba Elema a deodoranty Biorytmus.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku neznám. K přírodním deodorantům a šampónům jsem ještě mírně skeptická a bojím se toho :D Třeba se jednou odhodlám a u nás v práci si ho koupím a vyzkouším :) Když už to tam prodáváme... :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Hello!!

    What a barbarian, I really enjoyed the products !!

    A kiss and a great week.

    www.purestyle.com.br

    OdpovědětVymazat
  7. S mýdlem na vlasy jsem měla podobnou zkušenost, ale po pár použitích je to lepší, protože si vlasy zvyknou :) A u deodorantu, nevím nevím. Měla jsem v podstatě totožný, jen od jiné firmy a po chvíli mi přestal vyhovovat :/.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  8. O značce slyším poprvé, ale moc mě zaujal ten krémový deodorant - to se mi opravdu líbí! :)
    Mým nejoblíbenějším přírodním produktem je asi kokosový olej. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsem ten šampon, ale moc mě nezaujal. Docela mě láká deodorant, ale tyhle přírodní na mně většinou nefungují.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsem poprvé vyzkoušela tuhý šampon, měla jsem z něj podobné pocity jako ty, ale stačilo si zvyknout a naprosto jsem si tento typ šamponů zamilovala :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. To mýdlo vypadá krásně a musí i nádherně vonět! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Popravdě se přiznávám, že v téhle oblasti vůbec nejsem jako všichni ti blogeři a influenceři, kteří strašně jedou přírodní věci a zdravý životní styl, protože je to teď in. Já používám klasické přípravky z drogerky a složení extra neřeším, protože beru to, po čem zkrátka a jednoduše nemám lupy :D tudíž jsem mírně skeptická ke zkoušení nových věcí na vlasy. Ten deodorant mě ale zaujal! Kvůli citlivé pokožce v podpaží nemohu používat jen tak cokoliv, takže možná by mi něco přírodního vážně přišlo vhod. Jenom se trochu bojím, abych se po tom třeba nějak neosypala, což je u mě celkem zvykem .. :D neměla si ty nějaké problémy třeba po delším používání nebo tak? :)

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problémy jsem neměla vůbec, naopak si nemůžu zvyknout už na obyč deodorant a bez tohohle nedám ránu!
      Tak to chápu :D

      Vymazat
  13. Super recenzia. :) Zaujal ma hlavne ten dezodorant, pretože sa často nestáva, že by som čítala pozitívne recenzie na prírodné produkty proti poteniu. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  14. Do šamponu bych asi úplně nešla, ale ten deodorant mě zaujal. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hmm, ten deodorant je zajímavej. Je to zdravý a přírodní, tak proč ne🙂. Hlavně, když člověk hezky voní.

    Verča ze Ztracena v Praze I KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA I RECENZE

    OdpovědětVymazat
  16. Musím sa priznať, že prírodný šampón ani deodorant som ešte neskúšala, ale mám to v pláne :) Najmä ten deodorant vyzerá skvelo :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  17. Značku vůbec neznám, ale nebránila bych se vyzkoušení ani jednoho z produktů. Já sice přírodní produkty nijak zvlášť nevyhledávám, ale v poslední době i pár takových produktů mám :) A zrovna s deodoranty a antiperspiranty svádím dlouhodobý boj, takže každý tip na dobrý produkt vítám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive