Co jsem si přivezla z dovolené v Chorvatsku?

21 srpna

Tak jsem se po týdnu vrátila z Chorvatska a přivezla si nějaké blbůstky na památku. Vždycky je tak trochu oříšek kupovat dárky v zahraničí nebo si vybrat něco domů. Mají všude to samé a přijde mi, že si vždycky přivezu jen samé blbosti. Nicméně já mám z těch blbostí radost a tak mě napadlo, že vám ukážu co jsem si přivezla z Bašky Vody. Ráda tyhle typy článků čtu, ale u mě je moc nevidíte, tak jsem zvědavá jaký bude mít článek úspěch. Tak jdeme na to!

První nahoře vidíte nějaké prospekty. Co bylo super, tak v infocentru měli průvodce česky, plakáty, samolepky, mapky zdarma. Průvodce je fakt super, jsou tam všechny zajímavosti a památky co v Bašce Vodě najdete. Pak jsem si vzala na památku samolepky a pohled je zase z výletu v městě Imotski.

Miluju mušle a když jsem viděla ty naušnice, tak jsem prostě neodala. Samozřejmě jsem k tomu doplnila i náramek, ten se mi taky hrozně líbí. Je to taková hezká památka od moře a určitě je vynosím i tady i když není nějak slavné letní počasí.

Kdo by řekl, že si přivezu z Chorvatska kabelku. No vlastně jsme přivezly čtyři - mě, mamce, babičce a ségře. Protože tam byla akce 1+1 a ty kabelky se nám hrozně moc líbily, tak jsme si je pořídily. Já jsem si vybrala tuhle světle hnědou, protože v takové barvě kabelku nemám, mamka má černou, ségře jsme vzali tmavě šedou a babička si vybrala velkou bílou. Navíc nás jedna vyšla tak cca na 250 Kč v přepočtu, což bysme tady za ni v daly možná mnohem víc. Je krásná, určitě ji unosím, protože nosím hlavně tyhle menší kabelky. Navíc je super, že má nastavitelné ucho, takže jí můžete mít na rameni nebo cross body.

Propisek není nikdy dost. A když jsem viděla tu s rybkou, tak jsem ji musela koupit. Přijde mi fakt vtipná a roztomilá zároveň. Imotski propisku jsem si vzala na památku, je hezká a plus je, že má i nahoře možnost ovládání telefonu, to se hodí vždycky.

Na památku jsme si vzaly tyhle podtácky. Já mám často na stole hrnek, tak aspoň budu mít kam ho hezky položit. Mamka si vzala i velkou podložku pod hrnec. Moc se nám líbily, měli plno motivů hlavně s levandulí a olivami. Já si vybrala tenhle do modra.

Levandule je v Chorvatsku všude, tak nesměla chybět jako suvenýr. Pytlíček s levandulí a pak tyhle roztomilé svíčky v mušli co jsme objevily v Brele krásně voní.

Alkohol piju jen hodně výjimečně a když už, tak si dám pivo. Tak když jsem viděla višňové Karlovačko tak jsem si ho vzala a k němu i normální. Tak se těším až je na nějaké oslavě ochutnám.

No a cestou tam i zpátky jsme stavěli s autobusem v Hatích u Znojma. No kdo tam byl, tak určitě ví, že tam je obchod kde mají samé obrovské balení různých sladkostí a prostě všechno možné ve velkém. Tam jsem si nakoupili dobroty no :D M&M tyhle modré u nás nemají a jsou prostě výborné, tak je babička koupila všem nám třem vnoučatům. No a cestou zpět mě a ségře jěště mamka koupila tyhle dobré preclíky Flipz v čokoládě.

Tak to je vše, co jsem si přivezla z Chorvatska. Mám z toho radost a dovolenou jsem si moc užila. Odpočinula jsem si a teď už mě čeká jen plno práce. Brzo se můžete těšit na články z dovolené, počítám s tím, že budou asi 3, ale určitě to budu střídat i s jinými články.

Byli jste letos někde na dovolené? Co jste si přivezli?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

13 komentářů

  1. My jsme byli na dovolené jen krátce a většinou jsme kupovali suvenýry pro naše nejbližší. Ale pěkné věci sis dovezla, hlavně ta kabelka je super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezký formát článků, takový dobře vzpomínkový. I já jsem kdysi v Bašce trávila dovolenou, dokonce i náušnice máme stejné.

    Já už suvenýry vozím jen velmi málo, doma bych to neměla kam dávat. Leda když náhodou narazím na něco, co se mi jooo hodí do bytu nebo do šatníku a stejně bych si to měla pořídit u nás, tak to si pak ráda dovezu památku z cest. Naposledy se mnou cestoval velký koberec. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Narámek s mušlemi mám taky, ale z ali a musím říct, že kvalita teda nic moc. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné suvenýry, nakupování na dovolené vždycky miluju a také si odvážím několik radostí :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. My jedeme až 31.8, ale už se moc těším! :) Ta kabelka je fakt krásná a za tu cenu je to luxus. Já mám nejradši fotky z dovolených, ale jinak si vozím pohledy a magnetky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si skor nosim kozmetiku, ktora u nas nie je dostupna, pripadne je lacnejsia.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne kúsky, vidím to tak že ďalší rok Chorvátsko tiež navštívim :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka je krásná, ani bych nevěřila, že ji máš zrovna z Chorvatska :) Moc se mi líbí i mušličkový náramek a naušnice ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem v Bašce Vodě nebyla ale ráda bych se podívala. :-)
    Ta propiska s rybičkou je nádherná! A ty preclíky v čokoládě miluju. Kéž by byly běžně k sehnání normálně v Čechách.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten mušličkový náramek jsem scháněla celou dovolenou v Itálii, ale nikde ho neměli :D dovezla sis moc pěkné věci :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  11. To sú naozaj pekné spomienky. :) Fakt super je bižutéria a kabelka. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  12. Náušnice a náramek jsou krásné. Přesně takový náramek mi jednou přivezla kamarádka, akorát měl světle modrou šňůrku. Ještě teď bych ho doma ve sperkovnici našla :) Jinak ta kabelka je dokonalá. Takovou bych taky brala a ještě za takovou cenu! Moc pěkné pořízení :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  13. Podle mě jsi udělala dobře s kabelkou, zrovna v týdnu jsme se bavily s kámoškou, že oblečení a doplňky jsou tam kolikrát originálnější než tady a navíc je to pěkná vzpomínka, která vydrží dělat radost déle.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive