Co se dělo a bude dít dál?

21 listopadu

Ahoj! Po nějaké delší době se ozývám tady na blogu. Nějak jsem teď na tom nebyla časově zrovna nejlíp, ale už jsem si všechno urovnala v hlavě můžu vám napsat tento článek.

Upřímně, na blog jsem neměla vůbec náladu a vlastně ani čas. V říjnu mi opět začala škola a i když nemám náročný rozvrh, v podstatě mám povinnou výuku 2 dny, tak mě to nějak zmohlo. Hodně teď hlavně řeším diplomku, sice je ještě času dost, ale my už pravidelně měříme a děláme pokusy v laborce. Chodím tam asi 4x týdně, trávím v laborce dost času, ale musím říct, že mě to baví a doufám, že to pak všechno dobře dopadne. Takže vždy když přijdu ze školy na kolej, tak jsem ráda že jsem ráda, dodělám něco do školy a jako odpočinek volím sledování seriálů. Pak mě čeká cesta domů a doma se buď učím nebo užívám klidu a spánku v pohodlí domova. Takže asi takhle nějak, na blog mi prostě nezbýval čas.

Nicméně poslední dobou se spíš zase vracím ke své kreativní stránce. Založila jsem si instagram @mojekreativnimisto, kde pravidelně přispívám s tipy ze světa papírnictví. Sem tam přidám nějakou kresbičku. Už odmalička miluju kreslení a štve mě, že na to nemám tolik času. Každopádně mě to teď baví fakt hodně a k tomu taky tak nějak vede tento článek.

Teď bych tu chtěla přispívat více tak nějak kreativně. Hodně teď zkoumám bullet journal, plánování a taky bych se chtěla naučit kaligrafii. Tak bych vás chtěla tak nějak upozornit, že se tu možná budou teď v bližší době objevovat příspěvky ze světa papírnictví, kreslení a tvoření.

Ale není to nějak velká změna, pořád mě baví i všechno ostatní, psaní a focení, takže články na tohle téma pořád budou. Jen asi nebudu přidávat články tak často jak bylo zvykem, každý týden. Vždy přidám článek když budu mít čas a chuť, nechci se do ničeho nutit.

Tak to je asi tak vše co jsem vám chtěla říct. Doufám že budete můj blog sledovat i nadále ♥

A jak se máte vy?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Jak já ti rozumím! :) Taky poslední dobou vůbec na blog nemám čas nebo náladu.. Držím ti palce v tvém tvoření! :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý námět, držím ti palce, ať tě tvorba hlavně baví! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce ve škole a na články s tvořením se velmi ráda podívám. Blogování má být radost, ne povinnost.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Na diplomku držím palce a na novinky z papírnictví se ráda kouknu, byť nejsem moc tvořívá, tak se mi tyto věci líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. To je jasné, pri diplomke je škola prioritou. ;) Ja zažívam niečo podobné, hoci často ako typ relaxu volím práve písanie článkov. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  6. S diplomkou tě úplně chápu, já teď píšu absolventku (jakože bakalářku) a mám toho taky nad hlavu. Každopádně se těším na tvoje kreativní články :).

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. Papírnictví a kreativní tvoření určitě uvítám! Také zrovna začínám s kaligrafií a prvním bullet journalem. Ani já jsem při psaní diplomky neměla energii psát ještě články na blog, ono je to pochopitelné, že ta kreativní energie musí proudit jinam. :) Tak ať se dobře píše i tvoří!

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám DIY a kreslení moc ráda, tak jsem vděčná, že tyto články přibudou :) Ať se Ti daří s diplomkou ❤

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem na tom podobně jako ty. Kvůli škole mi na blog nezbývá tolik času, kolik jsem chtěla a tak přispívám jen jednou týdně teď. Školu mám sice taky povinně jen dva dny v týdnu, ale zbytek času dělám úkoly a to není zrovna sranda...-.-"

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  10. Papírnictví, kreslení a tvoření to miluju, takže klidně sem s tím!

    OdpovědětVymazat
  11. Chápu to, taky s tím občas bojuju, ale vždycky to nějak zvládnu. Každopádně chápu, že někdy je to opravdu náročné, proto držím palce a budu se těšit na každý článek :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  12. Klidně přidávej, papírové a kreativní království mi nevadí :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Už je těším na nové články :) Instagram jsem celý prozkoumala a je to skvělá inspirace a pro tebe asi i seberealizace :) Diplomka se sice blíží, ale ty to všechno zvládneš ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive