Výlet na zámek Nové Hrady

15 září

Mám tu pro vás další tip na nádherný výlet, konkrétně na zámek Nové Hrady, kam jsem chtěla jet už dlouho. Byla jsem tam jako malá a moc jsem si to už nepamatalovala, tak jsem si s rodinou udělala výlet a vážně stál za to! V článku mrkněte na fotky.

Zámek Nové Hrady se nachází se nachází ve východních čechách, několik kilometrů od Pardubic. Zámek je ve vlastnictví rodiny Kučerových, kteří se o něj starají a pravidelně provádí potřebné rekonstrukce. Zámku se přezdívá český Versailles a není divu, je vážně nádherný. Na prohlídce se podíváte do salonku, některých komnat, kaple a převážně si projdete takovou galerii nábytku. Je to opravdu hezká a zajímavá prohlídka, kde se dozvíte zajímavé informace o historii zámku. Mrkněte na fotky, zámek je překrásný!

Co se týče zámeckého areálu, je taky krásný. Je zde zeleninová zahrada, rozárium, labyrint, altánek, farma ... dále můžete navštívit muzem cyklistiky a muzeum klobouků. Je to tu opravdu krásné, milovníci procházek si přijdou na své a najdete toho taky opravdu mnoho! Určitě plánuji se sem ještě vrátit. 

Výlet se mi hrozně líbil a určitě vám doporučuji zámek navštívit, pokud budete mít cestu, protože je to tam opravdu krásné!

Byli jste někdy na zámku Nové Hrady?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Zámek jsem nikdy nenavštívila, ale už jsem ho několikrát na fotkách viděla a slyšela o něm...Není divu, je fakt nádhernej :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  2. Na tomhle zámku jsem nikdy nebyla, ale vypadá to tam krásně :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj prekrásne miesto. :) A vyzerá vo veľmi dobrom stave, čo je obrovské plus. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam by se mi určitě moc líbilo, jen škoda, že je pro mě docela dost daleko..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Podle mě jsou některé zámky opravdu úchvatné a tento naprosto! Nádherné fotky a myslím, že by nebylo vůbec na škodu se jet na něj podívat :) Napíšu si ho do seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ja nemám slov! Toto je ďalšie miesto, ktoré si píšem na svoj wish list. ❤️ Vďaka tebe. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ano byla, jak jsem ti už ostatně psala na ig :) Zámek je z venku krásný! Ale ten vnitřek podle mě za tolik nestojí :D Hlavně toho člověk moc nevidí, když tam ta rodina normálně bydlí. Ale okolí je taky boží, hlavně je tam ještě několik věcí, který člověk může navštívit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Nové Hrady jako jedny z mála ještě projeté nemám, vždycky je nějak objedeme :-D Každopádně je to tam moc krásné, trochu jmi to připomíná zámek Velké Březno :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak ta zahrada je neskutečná. Hned bych tam jela. Vypadá nádherně zámek samotný. Já moc na zámcích nebyla, některé jsem navštívila, ale rozhodně si myslím, že bych jich mohla navštívit víc.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky a krásné místo :) nikdy jsem tam nebyla...

    OdpovědětVymazat
  11. O tomto zámku som ešte nepočula ale určite si ho píšem na zoznam miest kam sa chcem pozrieť 😊

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný zámek. ♥ Nikdy jsem na něm nebyla, vlastně jsem o něm asi ani neslyšela. :-) Tak snad to brzy napravím. ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive