Pleťové masky 7th Heaven

24 září


Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějaké masky od 7th Heaven, protože mě zaujaly nejen svými obaly, ale i účinky které slibují. Určitě jste na někdy narazili např. v Tescu nebo v drogerii Rossmann či DM. Já jsem si na zkoušku koupila tři druhy těchto masek a byla jsem na ně hodně zvědavá. Jaké byly vám popíšu v tomto článku.

Na maskách mě zaujalo, že jsou veganské, jejich základní složky jsou přírodní a nejsou testované na zvířatech. Navíc tato značka vyrábí spoustu druhů, takže na své si přijde určitě každý. Já osobně zkoušela červenou hřející masku, pásky na nos s uhlím a čokoládovou masku. Masky stojí přibližně 40-50 Kč, ale jsou na ně často nějaké akce, takže když jsem byla v Rossmannu a viděla levnější, tak jsem si je koupila. Jdeme na testování!

Red Hot Earth Sauna Masque - saunovací maska
Hloubkově čistí póry, pro pleť normální, mastnou a problematickou T-zónu.
Tuhle masku jsem zkoušela už víckrát než jednou a ráda se k ní vracím, zatím jedna z nejlepších co jsem měla. Jedná se o hřejivou masku, která mě právě tímto zaujala. Maska má sytě červenou barvu a když si nandáte na pleť, tak opravdu hodně a příjemně hřeje. Na obličeji jsem ji vždy nechávala 15 minut, jak píší na obale. Maska je opravdu příjemná a hlavně i účinná, tedy alespoň mě to tak připadá. Pleť mám po ní hrozně hladkou, hezky vyčištěnou a velmi příjemnou na dotek. Jsem s touto maskou moc spokojená a určitě jí nemám naposled.

Charcoal Pore Strips - čistící proužek na nos (3 ks)
Výtažky z dřevěného uhlí mají vynikající vlastnosti absorbovat přebytek kožního mazu, čistit černé tečky a snížit viditelnost pórů kolem nosu, zatímco sopečný popel pomáhá odstranit mrtvé buňky.
Použky na nos s uhlím jsou v balení tři, což je podle mě super akorát na vyzkoušení. Já podle návodu nalepila na nos a po 20 minutách sundala. Musím říct, že proužky opravdu vytáhly nějaké ty nečistoty a zbavily mou pleť znečištěných pórů. Rozhodně pak nos byl hladký, vyčištěný a nějaké ty černé tečky taky zmizely. Byla jsem s páskami hodně spokojená.

Chocolate Mud Masque - čokoládová bahenní maska
Hloubkově čistí póry. Pro pleť normální, mastnou a problematickou T zónu.
Tahle maska možná neměla tak dobré účinky jako dvě předchozí, nedokážu to tolik posoudit. Nicméně nádherně voněla a balení jsem využila na 3x, takže se rozhodně vyplatí ji koupit. Je příjemná, hezky se nanášela a obličej jsem po ní měla hezky hladký a cítila jsem se dobře.

Závěrem bych chtěla říct, že mě masky fakt bavily a určitě vyzkouším nějaké další. Masky jsou super a rozhodně je doporučuji.

Zkoušeli jste masky od 7th Heaven?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

Jinak už jsem se vrátila z Chorvatska, takže se od teď můžete těšit na články plné fotek! A během dneška vyhodnotím soutěž o lapače, tak kdo se zapojil, může kontrolovat e-mail :)

You Might Also Like

15 komentářů

  1. na ty jsem dnes koukala,nakonec jsem si vzala jen tu na nohy

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem po maskách kolikrát pokukovala, ale nikdy si žádnou nevzala...Černý pásky na nos používám od Baley a ty jsou podle mě úplně nejlepší!

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na cestovní články se moc těším :) Já se teda hambím, ale o značce jsem zatím neslyšela :) Nejvíce mě zaujala ta hřejivá, ta se teď do té zimy bude hodit :) ty proužky na nos jsem si také koupila, ale od balei v dm a dost mě překvapily :) bylo to pěkně nechutné, co vytáhly :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvíce zaujala ta červená maska, někdy po ní kouknu :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dneska v tetě jsem koukala na asi poslední čokoládovou! A že v tetě nemají moc přírodních výrobků. Je to super, určitě hned zítra zajdu a vyzkouším ji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušela jsem nějaký druh masky od téhle značky, ale už si nevybavuji, jaká to byla :-( ale vím, že byla fajn.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Masek mám doma plnou koupelnou takže teď si dávám zákaz jejich dokupování :D. Ráda je vždycky okouknu a tuhle značku jsem měla doma už dřív. Bohužel už si taky nevybavuju :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Znám tyhle masky, ale vždycky jsem je v obchodě nějak obešla a nekoupila. Každopádně ta čokoládová musí být opravdu super na vůni, ale ráda bych vyzkoušela tu hřejivou. Takže až budu mít zítra cestu okolo drogerie, tak si jí pořídím a vyzkouším. Doufám, že i já s ní budu spokojená :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tyhle masky jsem ještě nezkoušela, ale jak na nejakou narazim, tak asi po ni sáhnu!

    OdpovědětVymazat
  10. Masky vyzerajú dobre, no mám ich toľko že zrejme momentálne po nových siahať nebudem. Aj keď viem, že určite ak na ne narazím neodolám. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Wonderful post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpovědětVymazat
  12. Nezkoušela, ale už strašně dlouho mě láká ta čokoládová.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Čokoládovou mám doma už hrozně dlouho a ještě jsem se neodhodlala ji vyzkouset, ale pokud jsi spokojená, jdu do toho :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja miluju masky a dokonce i pritel se vetsinou ke me prida a mame takovou maskovou chvilku ve dvou :D :)
    tyhle vypadaji fakt zajimave. ja mam nekdy problem ze si ji dam a v tu ranu me zacnou palit oci, i kdyz samozrejme si to do oci nedam, ale mam to v blizkosti oci a nejak jsou v nich asi nejaky chemikalie a nedela mi to dobre. uz se mi to stalo u takovych cernych masek s uhlim co prodavaji v DM, to bylo peklo. akorat tomu slozeni nikdy nerozumim tak to risknu a cekam, co se bude dit. kazdipadne tyhle vypadaji dobre, a cokoladova, tu beru hned :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já měla tu čokoládovou a byla jsem z ní nadšená. Nádherně voní.

    Blog Plný Života – nepřežívej, žij!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive