Chorvatsko 2018 | Omiš

27 října

 
A ještě tedy poslední článek z dovolené jsem si pro vás schovala. Tentokrát je o městečku Omiš, které jsem naštívila už několikrát. Tak jdeme na to!

Omiš se nachází asi 30 km od Splitu směrem na Makarskou, takže pokud jedete po pobřeží, určitě ji neminete. Je to krásné městečko, kde je plno uliček, restaurací, velký přístav a kolem krásné hory. Také se zde konají různé akce, jako například pirátské večery v sezoně. Uvidíte pirátskou bitvu, která rozhodně stojí za to.

Ve skalách naleznete malý hrádek, kam se dostane po strmějších kamenných schodech každý. Ti troufalí mohou vylézt i na pevnost, která se nachází až na samotném vrcholu hor. Je odtud krásný výhled na pobřeží, ostrovy a chorvatská města.

Omiš má podle mě velkou výhodu v tom, že je zde písečná pláž. Je skvělá v tom, že vstup do moře je hodně pozvolný, takže idál například pro babičky nebo děti, které se mohou cachtat u břehu. Písek je zde díky řece Cetině, která se v Omiši vlévá do moře. Cetina je důležitý zdroj pitné vody pro tuto oblast. 

Já jsem Omiš navštívila bezmála 10x, protože jsme sem pravidelně jezdili dříve s rodinou. Byla to pro mě taková nostalgie se sem po pěti letech podívat a zároveň mě to hřálo u srdce, jelikož jsem  vzpomínala jak se nám tu vždy líbilo. Omiš má fakt bezkonkurenční pláž a je to krásné město. Pro mě je to zkrátka taková srdeční záležitost.

A to už dost řečí a udělejete si obrázek sami podle fotek!

↓Uličky města Omiš

↓ Kolem řeky Cetiny

↓ Písečná pláž

↓Přístav

Byli jste někdy v Omiši? Jaké město je vaší srdeční záležistostí?

Mějte se moc krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Ty jo, ta písečná pláž vypadá úžasně, vůbec jsem o ní nevěděla! ♥
    Pro mě je takovýmto městem Gradac, je několik desítek kilometrů pod Makarskou.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Tam je ale nádherně. Já v Chorvatsku ještě vůbec nebyla, asi bych to měla napravit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Opět krásné fotky :) jak už jsem ti psala k minulému postu o Chorvatsku - nikdy jsem tam nebyla, ale prostě si to nemůžu nechat ujít :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. V Omisi sme boli minuly rok, bolo to tam krásne, ale tento rok sme boli v Trogire, a neda sa to porovnat! :)

    Izabell z blogu sydney sleek

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem tam nebyla, ale ty fotky jsou parádní a opravdu to město bude podle mě hrozně krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta pláž je skutečně krásná :) A je příjemné číst na konci října o Chorvatsku :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi pekné fotky si zhotovila, muselo to byť super <3

    OdpovědětVymazat
  8. V Chorvatsku jsem nikdy nebyla, ale tahle oblast vypadá opravdu pěkně. Moc se mi líbí ten přístav, ale i pláž :) Jinak moc pěkné fotky :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky, v Chorvatsku jsem byla kousek od Zadaru a v Omiši byl nedávno přítel s rodinou a moc se mu tam líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  10. So many beautiful pictures!
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nebyla, ale vypadá to tam naprosto nádherně :) Hrozně se mi líbí, jak tam jsou ty skály v pozadí ♥ Pro mě je asi srdeční záležitost město Štúrovo na Slovensku u Maďarských hranic :) Poprvé jsme tam byli v roce 2012 a moc se nám tam líbí. Dokonce přemýšlíme s přítelem, že tam příští rok zajedeme sami :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Ta pláž je moc krásná. Srdeční?? V Chorvatsku asi Tisno, kam jsme jezdili s našima a Šibenik, ten se mi hrozně líbí, jinak asi nejvíc Víděň.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. wow, to musela být krásná dovolená! Z fotek místo vypadá opravdu krásně. JANISTEA

    OdpovědětVymazat
  14. V Chorvatsku jsem byla snad už někdy před patnácti lety a úplně jsi mi to těmi fotkami připomněla. Přítel ho moc nemusí, takže už se tam asi nepodívám, tak aspoň na fotkách :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  15. Jeeej aj ja som bola v Chorvátsku a musím povedať, že je tam krásne :) Krásne fotky :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  16. Bola som tak na začiatku mesta, bývali sme totiž v susednom Duce a tam sme aj chodili na pláže. Omiš bol však relatívne blízko aj peši čiže sme tam chodievali.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive