Rychlé špízy s lilkem | Recept

21 října

Dnes mám pro vás takový můj jednoduchý recept, o který jste si psali u článku deník. Proč ne, ráda se vámi o tento dobrý recept podělím, tak jdeme na to!

Nemám ráda, když musím nějak dlouze vyvařovat, nebaví mě to. Proto si vždy hledám rychlé recepty, které nepotřebují složitou přípravu a neustálou kontrolu. Případně si něco vymyslím sama a převedu do obrazu svého. Tento recept není výjimkou a je opravdu jednoduchý a moc chutný. 

Co budeme potřebovat?
• brambory
• lilek
• cibule
• papriky
• klobásu nebo špekáček
• koření
• olej na potření
• Co se týče množství, je to v podstatě na vás, záleží pro kolik lidí vaříte. Na fotkách můžete vidět, kolik surovin jsem měla já a kolik špízů z toho bylo.

Postup:
1. Brambory a cibule oloupeme a nakrájíme na kolečka. Papriku očistíme a nakrájíme na větší kostičky. Lilek stačí nakrájet na kolečka, a špekáčky také. Komu slupka vadí, může oloupat.

2. Na jehly nebo špejle postupně napichujeme veškeré nakrájené suroviny. Můžete je libovolně střídat, žádné pravidlo není! Můžete dát volnou ruku fantazii. Všechny jehly vyskládáme na plech s pečícím papírem - ten tam nemusí být, ale aspoň se vám to nepřipeče.

3. Připravíme si směs na potření. Do hrnečku nalijeme trochu oleje a přisypeme koření. Já ráda používám grilovací, na grilovanou zeleninu, ale můžete použít jakékoliv vám chutná. Všechny spízy pak důkladně potřeme.

4. Nakonec dáme péct asi 40 minut na 180 stupňů, poznáte to sami, když je to už upečené. Každý má jinou troubu a jiné chutě, já třeba mám ráda trochu připečenější. A můžeme servírovat!

TIP: Na špízy můžete v dát v podstatě cokoliv! Já si oblíbila variantu s lilkem, ale třeba cuketa nebo více zeleniny není určitě k zahození! Fantazii se meze nekladou :)

Tak to byl jeden jednoduchý recept, doufám že se vám líbil. Určitě dejte vědět, jestli jste podobné špízy připravovali. Mě třeba přijde super, že nemusíte dělat už přílohu, hezky to zasytí a nají se spousta lidí. Vedle těch klasických špízů je tohle pěkné spestření :)

Máte rádi špízy?

Mějte se krásně,
Vaše Peťa ♥

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Jee to vypadá opravdu skvěle a hlavně rychle :) Já sama také dávám přednost něčemu opravdu rychlému. Vaření me moc nebaví :D

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  2. Mňáám! Špízy s přítelem milujeme a už jsme je dlouho teda neměli! My tam rádi dáváme kuřecí/vepřové maso, klobásu, papriku a cibuli. Většinou si k tomu uvaříme brambory zvlášť, protože jim to většinou trvá déle, než se upečou než zbytku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Že já to čtu zrovna v době oběda :D Špízy mám moc ráda a to jakékoliv :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Špízy naprosto miluju :) Dávám obvykle papriku, cibuli, lilek, cuketu a brambory a jako koření pouze sůl, pepř a rozmarýn.

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  5. Špíz miluju, ještě tam přidávám kureci maso!

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to skvěle :) my taky děláme podobné a ještě dávám kuřecí maso pro mého masožrouta :)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju špízy, ale nejlépe s nějakým masem, klobásou a zeleninou. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Já nejraději s masem, ale zeleninu zbožňuji na špízu, tu bych si taky klidně dala hned, jen bez lilku. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mňaam zrovna jsem přemýšlela, co si tak teď budu vařit a tohle vypada velmi chutně!

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to krásně. Špízy miluji a mohla bych je zas brzo udělat. S lilkem jsem ještě nikdy nezkoušela, tak to vyzkouším podle tebe :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  11. Sakra, prečo tento článok čítam hladná? :D Presne takúto mňamku by som si teraz dala!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  12. Špízy mám ráda, ale jak které. Tyhle vypadají moc chutně, ale nejsem si nějak jistá ohledně lilku, ještě jsem ho nejedla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Špízy mám ráda ale s masem. Nicméně vypadá to zajímavě a hlavně je to jednoduché, ukládám a děkuji za tip ! :)

    By-Barbora

    OdpovědětVymazat
  14. Já tomu lilku pořád nějak nepřišla na chuť ikdyž může být v nějaké kombinaci supeer... Mám to tak teda i s cuketou mno, ach ta zelenina :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý tip,ale nemusí se lilek vypotit?

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive