Moje večerní péče o pleť

11 listopadu

Poslední dobou se snažím svou pleť nějak nezanedbávat a více o ní starat. Zvykla jsem si používat pár produktů, které mi přijdou super a na mojí pleť mají dobrý vliv. Samozeřjmě nemusí vyhovovat každé pleti, ale pojďte na ně mrknout se mnou!

1. Micelární voda Hydrá Vegetal od Yves Rocher
Tuhle micelární vodu jsem vám už asi představovala víckrát. Používám ji už dlouhodobě. Přijde mi šetrná k pleti, nedráždí ji. Mám ji jako takový odličovací základ.

2. Hloubkově čistící pleťová voda proti akné od Avonu
Dalším krokem je vždy jedno z těchto odličovacích tonik od Avonu. Asi nebudou pro citlivou pleť, ale mojí pokožce nevadí. Používám je na dočištění pleti. Po micelárce si myslím že je čistá, ale jakmile přejedu jednou z těchto vodiček tak zjistím že ne. Pohltí celkem dost nečistot, přijde mi že vyčistí trochu i póry. 

3. Zklidňující  sérum na rozšířené póry od Ryor
Tento krém jsem si koupila na veletrhu kosmetiky, jelikož mě zaujal a na značku Ryor jsem slyšela samou chválu. Jelikož mě trápí zvetšené póry, tak jsem krému dala šanci a přijde mi, že je to fakt lepší. Na pleť se dobře roztírá, je příjemný a super je hlavně pumpička, díky které si produkt nějak neznečistíte. Za mě rozhodně stojí za vyzkoušení a navíc není vůbec drahý.

4. Intenzivní noční péče Elixir Jeunesse od Yves Rocher
Poslední krok je na tento skvělý gel od Yves Rocher. Gelová textura je chladivá a moc příjemná na pleti a navíc úžasně voní. Za mě rozhodně nejlepší přípravek na obličej co jsem od Yves Rocher kdy měla. Má chránit před negativními vlivy zvenčí a je zároveň proti stárnutí. Sice není nejlevnější, ale rozhodně se vyplatí investovat.

To je celá moje večerní péče. Jednou týdně se snažím ještě používám nějakou tu masku nebo peeling. Zdá se mi, že po tomto rituálu je pleť fakt lepší než byla dřív, ale sem tam se nějaká ta nedokonalost samozřejmě objeví. Ráno pleť jen čistím, jelikož mám dost mastou pleť, tak krémy ráno nepoužívám.

A jaká je vaše večerní rutina?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Mne by taketo odlicovanie a cistenie pleti nestacilo. Moja odlicovacia rutina - odlicovaci olej Joik, cistiaca pena Terra Naturi, cierne mydlo Mylo, tonikum Clinique. No a potom nasleduje starostlivost v podobe regeneracnych pletovych olejov.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Tu micelární vodu taky ráda používám. Jinak se mé čištění pleti skládá z velmi podobných výrobků, akorát jiných značek.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Sérum od Ryoru je moje dlouhodobá stálice, tudíž i u mě má své místo ve večerní péči :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jeden produkt som ešte nevyskúšala, ale ako písala mačka tiež by mi to asi nestačilo. Potrebujem si pleť po odlíčení dobre umyť, takže používam prírodné mydlá alebo peny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda na pleť skoro nic nepoužívám :) Držím se toho, že vše pochází zevnitř těla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám odličovač Balea bez oleje na oči, pak si odličuju pleť ve sprše takovým jemným krémovým peelingem od Alverde a na noc si dám buď Alverde hydratační krém nebo tea tree olejíček od Saloos :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. Moja večerná starostlivosť o pleť je podobná tej tvojej, najprv si pleť odlíčim micelárkou, oči odličovačom, vyčistím čistiacim gélom, následne dočistím tonikom a nakoniec nanesiem krém - momentálne používam od L'Occitane s bambuckým maslom alebo Ultra Facial od Kiehl's. Ešte očný krém a môžem ísť v kľude do postele :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ani jednu věc jsem ještě nezkoušela, ale na Ryor byla hodně kladná odezva v drogérii, kde jsem byla na brigádě.
    Moje večerní rutina za chvíli nastane, odlíčit se, tonikum, pleť opláchnout, zuby vyčistit a jestli se mi ještě bude chtít, tak olejíček, nebo krém a spát :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. No, tak ten Ryor jsem ještě dosud neznala. :) Já skoro nic nevyužívám. Čistím dvoufázovým odličovačem a pak dám krém. Případně předtím masku, tu si dávám 2-3x týdně a je to mnohem lepší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Také používám večer micelárky, vždy je ale smyji ještě čistícím gelem, prý se to má, micelárky nejsou pro dlouhodobé používání to nejlepší. A pak nějaký hutný krémík, bez toho neusnu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  11. Od Ryoru bych možná i něco vyzkoušela, jsem v té kosmetice trochu lempl. :-D Snad se k tomu dostanu. :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  12. krém od Yves Rocher z tejto "zelenej" rady milujem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak koukám, že tu pleť dost zanedbávám :) Používám jen micelární vodu a pak buď gel od Clean and Clear nebo přesně tuhle vodičku od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já používám nejradši mycí pěny nebo gely, teď mám oblíbenou mycí pěnu na obličej od Weledy a potom také ráda používám různé pleťové oleje a masky a ráda si dělám i masáž obličeje :)

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  15. Ten krém od YR,tiež používam a zbožňujem ho.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  16. Z té samé řady od Ryor mám masku, ale ještě jsem se nedostala k tomu jí zkusit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  17. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive