Podzimní dekorace | DIY

19 listopadu

Ještě než začne opravdová zima a čas Vánoc, tak jsem si pro vás připravila ještě jedno podzimní DIY. Tentokrát si spolu vyrobíme takové dekorační talířky/misky ... nejsem si jistá tak to přesně nazvat, každopádně na obrázku přesně uvidíte o co se jedná. Tak jdeme na to!

Co budeme potřebovat?
- keramická modelovací hmota na vzduchu tvrdnoucí (já měla od Koh-i-nor a koupila jsem ji v Tescu)
- listy javoru nebo jiné co se vám budou líbit
- kuchyňský váleček
- misku, nůž a potravinářskou fólii
- akrylové barvy

První úkol je jednoduchý. Modelovací hmotu pořádně propracujeme, aby v ní nebyly vzduchové bubliny a rozválíme. Poté vezmeme list javoru, přiložíme na hmotu a zaválíme do ní, aby se hezky obtiskl. 

Nyní vezmeme do ruky nůž a celý list ořežeme dokola, aby nám vytvořil pěknou siluetu. Věřím že to pochopíte z fotky.

Poté samotný list opatrně sundáme z hmoty. Nyní vezmeme misku, kterou vyložíme potravinářskou fólií a list do ní opatrně vložíme. Je to z toho důvodu, aby pak měl výtvor tvar takové misky. Takto připravené vše dáme na 24 hodin schnout někam, kde je dostatek vzduchu.

Po dostatečném schnutí můžeme náš list vyprostit z misky a pokud drží pěkně svůj tvar, tak jdeme na malování! Opět jsem používala akrylové barvy. 

Listy můžete nabarvit podle sebe nebo se inspirovat přírodou! Věřím, že je to hezká dekorace do domu nebo poslouží jako dáreček někomu koho máte rádi. Může sloužit jako podtácek pod svíčku, na šperky nebo jen tak na ozdobu.



Pro mě to byla taková vzpomínka na kroužek keramiky, na který jsem 4 roky ráda chodila. Myslím že je fajn čas od času vypnout a věnovat se něčemu kreativnímu :)

Vyráběli jste podobné dekorace? Chodili jste jako děti na keramiku?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

25 komentářů

  1. Dlouho už jsem neviděla tak skvělé diy! :) Je to moc hezký nápad i samotné provedení.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to super, skvelý nápad <3

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc hezky, na keramiku jsem nikdy nechodila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt moc hezké :-) na základce jsem chodila do výtvarného kroužku, kde jsme vyráběli něco podobného. Od té doby už netvořím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Co, tak tohle je úžasné! Nikdy jsem nic podobého neviděla a musím říct, že tohle je nyí moje nejoblíbenější diy. Zezačátku jsem myslela, že ty svíčky jsou opravdu na listech. Opravdu moc povedeé, schválě zkusím, jak jsem zručná já.

    OdpovědětVymazat
  6. Jediný kroužek, na který jsem kdy chodila byla flétna :D :D Jinak musím říct, že tohle DIY je fakt skvělé!! Ještě jsem nikde nic podobného neviděla :O A zvládne ho snad každý :) Fakt moc krásný a povedený článek (y) ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je skvělý nápad! To vidím poprvé a musím říct, ze se ti diy moc povedlo! 😊😍

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc hezky, no nicméně mi by se to nikdy nepodařilo, na tyhle věci jsem levá :D

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná dekorácia! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, něco podobného jsem vyráběla s dcerou ve školce :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné. Na keramiku jsem chodila a dokonce tohle minulý rok vyráběla na praxi se seniory. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, to je úplně nádherný! ♥ Kdybych to jen viděla na fotce, tak by mě vůbec nenapadlo, že si to vyrobila sama, si moc šikovná! :) Já jsem na keramiku nikdy nechodila, ale chodila jsem na různé výtvarné kroužky v rámci kterých jsme taky někdy vyráběli něco z keramiky, třeba do dneška mám doma keramický hrneček, co jsem sama vyrobila :) Síce je hodně křivý a pít se z něj nedá, ale i tak jsem na sebe hrdá, že jsem ho udělala sama :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Myslela jsem, že ty listy jsou reálné :D Krásné DIY!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  14. Petro, moc se povedly. :) Viděla jsem většinou jen nebarevné. Krásný den, Iva

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá nádherně! :) Jsi šikovná. Já nechodila na keramiku, ale párkrát jsme tam šli ze třídou si něco vyrobit:)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to by mě osobně nenapadlo, ale vypadá to úžasně! :) Jsi moc šikovná :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jééj, tak to je moc pekné! Kedysi som aj všeličo možné vytvárala a veľmi ma takéto tvorenie bavilo. Ako píšeš, je to skvelý relax a odreagovanie sa od každodenných starostí :)

    OdpovědětVymazat
  18. No tak to by mě ani nenapadlo, vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  19. na krúžok keramiky som nikdy nechodila, ani neviem či niečo také u nás bolo, ale tieto listy vyzerajú krásne asi sa pôjdem pozrieť do tesca na tú hmotu :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  20. Si veľmi šikovná a perfektný nápad :) Ďakujem za inšpiráciu :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkný nápad, taky jsem něco podobného dělala s dětmi na keramice :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji moc za tyto podzimní dekorace :-) Já jsem si chtěla také nějaké vyrobit, ale jelikož mám absolutně nešikovné ruce, tak se mi to vůbec nepodařilo... Jinak, ten problém jsem vyřešila docela obstojně a to tak, že jsem si prostě raději pořídila mnou vybrané ideální podzimní dekorativní věci a to solné svícny ... Nevěřila byste, ale mám od konečně od dekorací zase na chvilku pokoj.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive