Vánoční dekorace z větviček | DIY

17 prosince

Dnes mám pro vás další DIY, tentokrát vánoční. Rozhodla jsem se vám ukázat, jak jsem vyrobila tyto ornamenty z větviček. Jsou hezké například jako dekorace na záclonu nebo na dveře. Pokud je uděláte i menší, tak se vejdou na stromeček. Tak jdeme na to!

Co budeme potřebovat?
- větvičky z listnatých stromů
- tavící pistoli
- provázek
- něco na ozdobu (větvičky, ozdobičky, korálky, mašličky)

Postup:
Začneme tím, že si nastříháme větvičky do požadovaného tvaru. Jak můžete vidět na obrázku stromeček má jednu větvičku podklad a další se na ní jen přidělávají od nejmenší k největší. Vločka je trošku těžší, tam se dává jedna jako podklad a ostatní se k ní lepí do tvaru vločky. Vše vidíte na obrázku. Já lepila pomocí tavné pistole.

Pokud máme slepeno, tak přidáme provázek na zavešení. Já vždy přilepila nejdříve tu závěsnou část a pak pro efekt jsem to ještě provázkem omotala. Střed vločky jsem ještě zpevnila.

No a teď zdobení. Můžete přidat cokoliv. Já zvolila větvičku a pak jen nějakou tu malou ozdobičku, které dnes seženete témeř všude. Taky nějaké korálky na stromeček jako ozdoby a dekorace je na světě!

Tvoříte také vánoční dekorace?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Jsi moc šikovná! Já už na takové piplani nejsem.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá úžasně! :) Jsi opravdu sikovna a něco takového bych také mohla zkusit třeba i s mladší ségrou :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné, tyhle ty přírodní dekorace mám ráda:) Sama ale netvořím, není moc čas.

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu nádhera! Já doma nic netvořím, jen si zdobím už hotovými dekoracemi :-) jsi moc šikovná!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, přírodní, decentní, tak se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc hezky. Taky ráda tvořím, ale letos na to nemám dostatek času.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jednoduché a jak to vypadá úžasně! Moc se ti povedly, jsi šikovná! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné!
    Miluji cokoliv ze dřeva :) super DIY

    OdpovědětVymazat
  9. To je úžasný nápad, vypadá to vážně skvěle :) Nejsem si jistá, jestli si najdu dost času, ted jsem trochu vytížená, ale jestli ano, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je fakt roztomilé! U sebe, bydlet sama, bych to využila, boužel už tak toho máme hafo, ale jako inspirace úžasné.

    OdpovědětVymazat
  11. Super originální nápad :) Moc povedené a krásně decentní.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle je naprostá nádhera! :) V obchodě bych za to dala spoustu peněz, ale jak tak koukám, raději si to vyrobím doma :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  13. Koukala jsem na to dneska na IG a je to fakt paráda. Moc se mi to líbí :) Ještě narychlo udělám ten stromeček :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  14. Máš veľmi krásny blog hneď ti dávam odber. Na Vianoce tiež zvyknem vyrábať nejaké ozdoby. Budem veľmi rada ak budeš sledovať aj ty môj blog :)
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive