Co ukrýval dm box k MDŽ?

17 března

Podařilo se mi ulovit další DM box. Hurá! Tentokrát byl box k příležitosti mezinárodního dne žen, obsah se dle mého moc povedl. Krabice opět krásná a znovu využitelná, ale už nebudu zdržovat. Jdeme se podívat dovnitř!

1. Nivea urban skin detox noční pleťová maska 50 ml (cena: 149 Kč)
Na tuhle masku jsem hodně zvědavá, kombinuje výhody pleťových masek a nočních krémů. Ráda něco takového vyzkouším, z téhle řady jsem žádný produkt nezkoušela.

2. L'Oréal Paris hydra genius pleťový krém pro normální, smíšenou pleť, 70 ml (cena: 259 Kč)
Novinka od L'Oreal, taky se moc těším na vyzkoušení. Obsahuje spoustu pleti prospěšných látek.

3. LVLY balzám na rty s manukovým medem 4,8 g (cena: 50 Kč)
Balzám od nové značky LVLY. Opět super věc, já jako milovník balzámů ráda posoudím jestli stojí koupi.

4. trend IT up Color stop ochrana nehtové kůžičky 8 ml (cena: 50 Kč)
Další zajímavá věc, něco podobného jsem nezkoušela. Nehty si lakuji a vždy mi vadí když přesáhnu lakem na kůži, tak to ráda vyzkouším.

5. essence shine last & go! lak na nehty (cena: 45 Kč)
Tyhle laky na nehty jsou teď novinka od essence. Už dlouho jsem neměla lak právě od essence a bílou na nehtech mám ráda, takže super.

6. Batiste Blush suchý šampon 50 ml (cena: 65 Kč)
Ano, konečně vyzkouším Batiste. Takže z tohohle jsem nadšená!

7. Palmolive Purifying Clay sprchový gel 250 ml (cena: 45 Kč)
Další sprcháč do zásoby, tenhle je s blahodárným jílem a nevysušuje. Asi ho pošlu dál, ale je to zajímavá novinka.

8. Catrice 1 Minute face perfector krycí báze 17 g (cena: 169 Kč)
Tuhle věcičku lze použít jako bázi nebo jako lehký make-up. Jsem ráda, že je to odstín 010, přijde mi teda trošku oranžovější, ale ráda ji vyzkouším. Podobný produkt používám.

9. Dermacol Pearl enegry báze pod make-up 20 ml (cena: 299 Kč)
Bázi používám výjimečně, protože makeup moc nenosím. Nicméně jsem ráda, že budu mít doma tento produkt, protože vždy jsem báze měla jen ze vzorečků.

10. Kleenex ultra soft papírové kapesníčky 4 vrstvé 12 x 7 ks (cena: 50 Kč)
Kapesníky jsem teda moc nečekala, ale začínají alergie, tak se někomu určitě hodí hodně. Sama bych si 4 vrstvé kapesníky nekoupila, přijde mi to zbytečné. Ale mají hezké malé balení a rozhodně je to věc, která se neztratí.

11. Ria Ultra Normal Plus Odour Neutraliser dámské vložky 10 ks (cena: 35 Kč)
Konečně v boxu nejsou tampony a kondomy, ale i něco co využiju běžně.

Tady už je na fotce celý obsah boxu. Myslím že box k MDŽ se opravdu povedl a za tu cenu se vyplatil. Ráda vyzkouším nové produkty.

Celková cena boxu je 1 216 Kč.

Jak se líbí box vám? Podařilo se vám jej taky ukořistit?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

18 komentářů

  1. A teď mi řekni, jak se o tom boxu dozvím? Už ho chci asi od září, ale absolutně nevím, jak ho sehnat? Koukam na dm stránky i na fb a buď jsem blbá nebo neumím hledat:D.

    Joooo a moc díky za článek. Konečně někde v drogerce lze sehnat "lak" proti přetahům. Musím si to koupit, protože při lakování dělám bordel a vypadá to fakt sockovitě😁😥.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji sledovat fórum na Vinted :)
      Jsem ráda, že se ti článek líbí :)♥

      Vymazat
  2. Já mám nějak na ty dm boxy smůlu. Tento obsah mi zatím přijde nejpovedenější ze všech boxů, co už byly.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle box se povedl, jsou v něm samé pěkné a užitečné věcičky :) O to víc mě mrzí, že jsem ho nestihla sehnat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych tedy box asi nevyužila, ale vypadá rozhodně zajímavě a produkty užitečně. Super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzera super, ja by som z nebo určite chcela skúsiť ten loreal krém ��

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna tent box bych využila fakt celý a štve mě, že jsem ho zase propásla.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tolik dokonalých produktů v něm :) Fakt se podařil.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  8. Od té doby, co je přestali hlásit, tak už jsem na něj bohužel nenarazila :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  9. Box vyzerá super! Ja už dlhšie pokukujem po tom Catrice face perfector. Musím ho ísť vyskúšať.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  10. Jeden z najlepších DM boxov, čo som doteraz videla. Parádne produkty! :) ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  11. Jak už nechodí na email upozornění, tak o boxíku nikdy nevím a prošvihnu jej :-(
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  12. Doprčic já nikdy nevím, kdy vychází :D Ale teda box k Valentýnu mě zaujal více než tento :) kdo se ale o kosmetiku více zajímá a více jí používá, tak mu balíček určitě udělal radost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem ráda, že se mi tento box nepodařilo ukořistit, protože bych z něj skoro nic nevyužila.. Ale doufám, že ten příští už nepropásnu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Zatiaľ som si dm box nikdy nekúpila ale vždy doňho nakombinujú pekné veci, ktoré sa rozhodne hodia. Mne sa najviac páči maska od Nivea, našla by som pre ňu využitie. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Čísla 3,4,5 bych chtěla vyzkoušet! Tento Batiste šampon zrovna používám a super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive