Jak si organizuji diář? | MOCER + tipy na samolepky

24 března

Mám pro vás takový speciální článek. Jelikož v dnešní době jsou hodně populární diáře, plánování, samolepky a organizace, tak jsem si pro vás připravila něco na tohle téma. Jaký mám vlastně diář já? Jak plánuji a zdobím? Tohle vše se tady dozvíte!

Jaký mám diář já?
Letos jsem to fakt nechtěla moc hrotit, jelikož zas až tolik nepotřebuji vyšperkovaný diář. Ale jak jsem uviděla MOCER, tak jsem nemohla odolat a ten diář jsem prostě musela mít! Měla jsem takové štěstí, že jsem ho vyhrála v soutěži. Takže jsem nemusela mít výčitky že jsem si koupila diář, když už jsem doma jeden měla. Co vlastně znamená Mocer? Je to moje cesta rokem. A právě na toto téma je diář stavěný, je hlavně pro blogerky, maminky, zkrátka ženy co milují plánování.

Co mě na diáři na první pohled zaujalo, jeho využití. Můžete ho použít jako stolní diář, jelikož je kroužkový, což mi přijde super praktické a tím pádem ho máte pořád na očích. Taky je tam zadní kapsa, kam se vejdou samolepky, bloček, tužka, vizitky a jiné užitečné věci, i třeba mobil. Na začátku jsou takové základní listy jako něco o mně, pak tam najdete i sny a přání do roku 2019, mapu ČR a světa, rozvrhy hodin, no prostě vše co potřebujete. Na každé straně je spousta místa na poznámky, diář je celý doplněný citáty a listy pro seberozvoj. Pokud se o něm chcete dozvědět více, tak doporučuji mrknout na stránky www.mocer.cz.

Měsíční plánovač využívám spíš méně, ale jsem ráda, že tam je. Líbí se mi nápad jeho zhotovení. Vždy si zde zapíšu hlavní cíl měsíce, půlkruh používám jako habit tracker, ale můžete si tam psát i náladu a zbytek využít na malůvky. Stranu víc vpředu využívám jako přehled o článcích na blogu a případně nějaké důležité události si tam napíšu.

Tady na fotkách můžete vidět, jak vypadá každá základní dvoustrana pro týden. Je tam opravdu dost místa na poznámky a dole praktický přehled pro orientaci v měsíci.

A tady už můžete vidět jak si diář organizují já. Pro mě jsou důležité tyto čtyři barvy:
červená = škola
zelená = blog
modrá = výlety, oslavy, rodinné akce, nákupy
• černá = ostatní
Pak se lépe orientuji a mám přehled. Často píšu ještě nějaké ne moc důležité poznámky propiskou, doplňuji tématické samolepky a moc mě to baví.

Protější stranu využívám spíš pro takový seberozvoj. Do prvního velkého pole si vždy napíšu nějaký citát, který mě zaujal. Vedle malý to do list, hlavní body co musím udělat a můžu je pak odškrtnout. A nakonec malá kolonka pro malůvky, kde si vždy na nějaké téma něco nakreslím. Spodní okénka jsem často využívala pro jídelníček, ještě bych se k tomu chtěla v budoucnu vrátit. Na volné místo pak doplňuji různé poznámky, jako třeba zážitky, co zajímavého jsem třeba viděla nebo co jsem si pořídila.

Nakonec mám pro vás takové tipy na samolepky. Určitě se mezi vámi najde někdo, kdo prostě taky miluje samolepky a papírenské potřeby jako já. Ráda hledám hezké samolepky a pak je lepím do diáře, možná to někomu přijde zbytečné, ale mě se to prostě líbí.

No a kde sehnat tak hezké samolepky?
www.fleppi.cz - Samolepky od fleppi už mám dlouhou dobu, buď dělají městíční kity a nebo samostatné aršíky. Já jsem si takhle naobjednala třeba narozeninový, blogerský, na roční období. Mají obrovský výběr, i třeba pro sportovce, kafíčka, na relax, vážně krásné a kvalitní samolepky!
www.yuppi.cz - Na téhle stránce jsem objednávala nedávno. Mají taky svoje samolepky, ale já zavítala na balíčky s aršíky po šesti, které mají za 45 Kč, což mi přijde super. Jsou to papírové samolepky, trochu průhledné, ale moc krásné, taky mají obrovský výběr a úžasný design.
časopis Kreativ - Mám od kreativ samolepky do diáře, které byly v jejich diáři. Nicméně samotný kreativ občas dává do časopisu i další samolepky, které jsou fakt krásné. Samostatně se bohužel samolepky koupit nedají, ale doufám, že to kreativ brzy napraví. Nicméně jejich sortiment je nádherný, pokud neznáte tento časopis, tak mrkněte, protože já ho miluju!
Najdou se i další e-shopy, ale já vám sem dávám ty, se kterými mám zkušenost a sama jsem si jejich zboží objednala. Přikládám i foto pro inspiraci.

To je asi všechno k tomuto tématu. Mě tohle baví, protože to podněcuje kreativitu a odpočinu si u toho. Něco jako blog, ale papírový. Pokud by vás ještě něco zajímalo, můžete napsat do komentářů. Určitě mi dejte vědět, jestli vás taky baví plánování.

Jaký máte diář? Baví vás plánování a samolepky?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Ježiši ten je náádherný! No kdybych neměla, hned bych ho brala. Je super, jak to máš uzpůsobené, také jsem chtěla začít s barevným rozlišováním, ale byla jsem líná, no už nebudu. :D Samolepky kupuju v papírnictví u nás, ale nevyužívám je zase tolik.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že tohleto jde úplně mimo mě. Diář si nepíšu. Několikrát jsem ho od někoho dostala k Vánocům, tak jsem si říkala, že si ho zkusím od toho dalšího roku psát, abych pak měla třeba památku na ten rok, ale vždycky to skončilo tím, že jsem si zapsala narozeniny pár lidí, několik prohlídek u doktorů a pak jsem na to kašlala. Takže diář si vůbec nepíšu, ale u ostatních se tu a tam ráda pokochám, jak ho mají vyšperkovaný ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Péťo, máš to nádherné a super přehledné :) To já jsem na takové věci dost lajdák a i když obyčejný Albi diář mám, tak si vystačím pouze s propiskou :D A stejně se několikrát přistihnu, že si povinnosti zapisuji raději do poznámek v mobilu než do diáře.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé moc hezké! Já si bohužel diář nevydržela vést déle než pár dní, takže tyhle věci jdou mimo mě...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. O tomhle diáři jsem nikdy neslyšela, ale vypadá suprově, takový přehledný a zároveň nápaditý :) a ty samolepky jsou super!
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný článek a hlavně diář :) Přesně něco takového bych taky potřebovala :) Zatím jsem si diář nepořídila a cítím, že mi chybí nějaký šikovný plánovač na kterém bych si zároveň vybila svoji kreativitu, napsala nějaký to do list...)Musím si nějaký pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nálepky z Fleppi mám taky a moc ráda je používám, přijdu si jako lepíková královna :-D. jinak je tvůj diář moc pěkný :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to moc hezky udělané, já mám Doller a jsem neskutečně spokojená, vůbec té koupě nelituji:) Jinak samolepky, washi pásky atd jsou i moje úchylka, ale já jsem takovej blázen, že je mi líto je i používat..:D

    OdpovědětVymazat
  9. Mocer diář je nádherný! Také jsem na něj koncem minulého roku koukala, ale pro mě by byl do kabelky už moc neskladný. Tvůj vyplněný ale vypadá opravdu parádně. Líbí se mi i ta stojací varianta, nápadité a praktické.

    Také mám hraní si s diářem moc ráda. Fleppi jsem objevila hned v začátcích, objednávám od nich pravidelně. Jen color coding jsem se ještě nenaučila používat, události si barvím dle nálady. Příští rok bych ráda zkusila bullet journal, tak jsem sama zvědavá, zda to po pár měsících nevzdám. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektní :-) a ty samolepky, taky jich mám plnej šuplík, jeden čas jsem je skupovala po velkém :-) Momentálně bez diáře nedám ani ránu, ale nenám ho tak hezký :( protože teď si zapisuji každou blbost, jelikož moje hlava je jako cedník a nepamatuji si ani co jsem dělala včera.. :( :D

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkná článek, škoda, že na diáře moc nejsem, vždycky jsem záviděla - samozřejmě v dobrém, těm co si hezky dokázali vyhrát s diářem a vše si plánovat.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám ráda podobné plánování a nálepky. Jen já je kupuju na Ali a jsem s nimi taky spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám letos diář do kabelky od holek z A Cup Of Style a také si ho občas zdobím nebo vykresluji :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám letos diář od holek z Cup of style a moc se mi líbí. Měsíční plánovač, týdenní, spoousta místa všude kolem na poznámky. Je tam také to na odškrtávání, co děláš třeba každý den nebo tak :) Ty samolepky jsou úžasný! Já žádný nemám a stejně bych je tam zapomínala lepit :D Ale plánování miluju :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Bez diáru by som nevedela existovať, kým nájdem taký, ktorý mi vyhovuje je väčšinou už aj tretí mesiac v roku:D.. najradšej by som mala na každú činnosť osobitný diár, ale samolepky nepoužívam, skôr farebné fixky :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  16. Já bez diáře ani ránu! Zase mám ráda fitness diář:) a taky jsem ho letos vyhrála v soutěži :D Ale tento je ted amoc stylový a pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký diář :-) já na to nejsem.. Jo, oceňuji všechny, co si je vedou :-) přijde mi to parádní a krásný.. Já si vystačím s klasickým iPhone kalendářem :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive