Jednoduchá velikonoční dekorace | DIY

07 dubna

Připravila jsem si pro vás opravdu jednoduché DIY na velikonoční téma. Jelikož se tento jarní svátek blíží, tak je nejvyšší čas si vyzdobit dům. No a nejlépe se zdobí něčím, co si sami doma můžete vyrobit. Tak jdeme na to!

Co budeme potřebovat?
• sklenici, květináč nebo jinou nádobu 
• písek nebo hlínu
• ječmen nebo pšenici
• mašli
• velikonoční ozoby - vajíčka, kuřátka ...

1. Výsev obilniny
Prvním úkolem je vyset obilninu. U mě vidíte ječmen, ale pšenice jaky vhodná. Ječmen akorát klíčí kratší dobu, už zhruba za týden mi vyrostl do požadované velikosti, pšenici to větsinou trvá dva týdny.

Vždy jsem naplnila sklenici pískem zhruba do třičtvrtě, lehce udusala, dala semínka, opět zasypala asi centimetrem písku a lehce udusala. Můžete použít nějakou jinou vhodnou zeminu, ale s pískem je to takové snazší.

TIP! V Penny jsem koupila kyblík za 30 Kč s názvem velikonoční osení, obsahoval právě písek a ječmen.

Potom je důležité semínka hezky zalévat, opravdu ten písek udržujte stále vlhký. No a po dvou dnech už začala krásně klíčit. 

2. Zdobení
Až nám vyroste obilnina do požadované délky, tak můžeme dekorovat. Já vždy kolem skleničky omotala nějakou mašli ve veselé barvě. Dále jsem zapíchala vajíčka a přidala malé kuřátko. Tyhle roztomilé dekorace jsem koupila v Pepcu za pár korun a jak hezky vypadají! Potom už stačí jen pravidelně zastřihávat obilninu, ať z toho není prales, a tahle krásná dekorace vám vydrží několik týdnů.

Tvoříte i vy podobné jednoduché dekorace? Těšíte se na Velikonoce?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

(Pokud na mě máte nějaké otázky, budu ráda když je napíšete do dotazníku TADY. Ráda bych udělala článek na téma otázky a odpovědi, takže se těším na zajímavé otázky od vás!)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Velikonoce neslavím, ale ozdoby mám docela ráda, jsou veselé a pěkné a hlavně živé! A tato je doslova živá, vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Já Velikonoce nijak moc neprožívám, maximálně přetrpím vymrskání od nejbližších, ostatní mi můžou vlézt na záda :D Ale dekorace mám ráda, ta ve článku se moc povedla:)
    Nessa ze Storyofnessa

    OdpovědětVymazat
  3. To je roztomilé! Velikonoce jsou na dekorace velmi rozmanité a moc se mi líbí všechny ty jarní barvičky, do kterých se dají doplňky sladit :))

    OdpovědětVymazat
  4. Velikonoce neslavím, ale dekorace se mi líbí. Tyhle tvoje jsou nádherné a opravdu jednoduché.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle se ti opravdu povedlo! Je to hrozně roztomilé :)
    Jinak já osení taky dělám každý rok a osvědčilo se mi, že pokud člověk pozapomene zasít včas, tak většinou sahám po fólii (strečce :D), přes to dám gumičku a další den ráno už semínka klíčí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je opravdu povedená dekorace :) Už vidím, jak nám zpestří stůl na Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi šikulka! Já jsme nikdy moc zručná nebyla a tak jsem se ještě nic podobného stvořit neoodhodlala. Ale třeba jednou... Každopádně se na to moc hezky dívá :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj, vyzerá to skvelo. :) A hlavne jednoducho, také DIY mám rada. Nám na Veľkú noc vyrába dekorácie mamina, ktorá ich aj predáva, čiže my máme vybavené. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  9. Netvořím, protože nevím, kam bych to dala. Na byt kde jsem všední dny nebo doma, kdy jsem o víkendu? A ještě když ty víkendy střídám... :D Ale až jednou budu bydlet sama, ráda bych si sezónně zdobila byt/baráček a na Tvém blogu najdu spoustu inspirace. Za to Ti moc děkuji ♥ A jsi hrozně šikovná, vypadá to hrozně hezky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá krásně! Je to jednoduché, ale opravdu povedené :) V týdnu jsem si kupovala tyhle kuřátka, takže je zkusím takhle nadekorovat :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  11. Já na Velikonoce kromě beránka moc netvořím, spíše si vytahuji dekoraci umělou a natrhám někde kočičky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive