Fotografický výlet na Oheb

29 března

Bratránek mi nedávno napsal, jestli se nechci jet podívat na Oheb. Jelikož rád fotí a já taky, tak jsme se domluvili, že vyrazíme před západem slunce, ať to na fotkách krásně zachytíme.

Oheb je zřícenina hradu v Pardubickém kraji, nad přehradou Seč. Je to opravdu zřícenina a vstup je tak nějak na vlastní nebezpečí. Já jsem tam už opravdu dlouho nebyla, tak jsem jela ráda. Hezky jsme se prošli po přehradě, pak lesem a nakonec se vyšplhali na vrcholek. Je odtud opravdu krásný výhled a se západem slunce to bylo prostě kouzelné. Škoda bylo jen, že hodně foukalo, ale ani vítr nám nezkazil tu nádheru.

Mrkněte na fotky, foťák to zachytil opravdu fantasticky!












Taky milujete západy slunce?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula

You Might Also Like

17 komentářů

  1. To je naprostá nádhera! ♥ Fotky jsou moc povedené :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nádherné fotky, západy slunce jsou moc krásné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, rozhodne sa podarili. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotky! Už jsem je obdivovala i na tvém instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou opravdu nádherné fotky :) Ráda se dívám na fotky krajiny, západy slunce a tak :) A ještě radši sama na takových místech stojím a ty západy prožívám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Západy slunce miluju! Fotky se ti moc povedly, musel to být super výlet :))

    OdpovědětVymazat
  7. Zpátky jste šli s čelovkou? :) Vybrali jste místo s opravdu krásným výhledem. Fotky se povedly a musela to být i hezká procházka.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně. Vždy, když vidím takové fotky tak závidím to umění fotit. Mě to asi nikdy takhle nepůjde... :/ :D

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera! Už se taky těším na výlety v tomhle jarním počasí!

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou nádherné fotky, jsi moc šikovná!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tam jsem nikdy nebyla, ale vypada to pekne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, to je kousek od nás :) Ale nikdy jsem tam nebyla. Západy slunce miluju, letos jsme stihli jeden s přítelem na naučné stezce Špraněk, ale to teda nebylo plánované :D Ale výhled byl krásný :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsou opravdu krásné fotky, to bych chtěla vidět naživo!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle pohledy jsou nádherný. Západy Slunce, výšky (nemám jí ráda, ale tohle je nádherný pohled), pohodová společnost... Fotky super🌸.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive