Co ukrýval květnový DM box?

05 května

Opět se mi podařilo ukořistit DM box. Nebylo to vůbec jednoduché, protože nešel do prodeje online, takže jsem moc ráda, že ho nakonec mám! A řeknu vám, že bylo opravdu o co bojovat, protože box je maximálně povedený!

Opět oceňuji překrásnou květovanou krabici, která obsahovala tentokrát celkem 16 produktů. Tak se jdeme podívat co bylo uvnitř!


1. Dermacol Collagen+ pleťová máska 2x8ml (cena: 38 Kč)
Masek není nikdy dost a tahle bude určitě super, kolagen je teď hodně v různých přípravcích na pleť. Pro mojí pleť to ještě úplně nebude, tak podaruji mamce.

2. Diadermine Lift+ Super Filler pleťová maska 1 ks (cena: 99 Kč)
Další maska je tentokrát plátýnková. Tyhle masky mám moc ráda, škoda že je opět na starší pleť. Ale mamce se bude určitě líbit.

3. Balea tajemství krásy zlaté mléko & ostružina sprchový gel 250 ml (cena: 30 Kč)
Další sprcháč do zásoby, určitě se pro něj najde místo. Krásně voní.

4. treaclemoon tělové mléko 200 ml (cena: 90 Kč)
Miluju kokosové vůně, takže tohle tělové mléko jsem si zamilovala hned.


5. sebamed intimní mycí emulze 200 ml (cena: 159 Kč)
Žádnou intimní mycí emulzi jsem ještě nezkoušela, takže jsem ráda že zde byla.

6. Intuition Sensitive Care holící strojek s náhradní hlavicí 1 ks (cena: 266 Kč)
Holící strojek vypadá super, nepotřebujete k němu žádný gel na holení, jedním tahem se nanáší pěna i holí. Za mě super výrobek, na léto ideální.


7. australian bodycare tyčinka na nedokonalosti pleti 9 ml (cena: 199 Kč)
Na tuhle věc se taky moc těším. Nějaké ty nedokonalosti pleti se najdou, takže tyčinka s tea tree se hodí.

8. Weleda Skin Food výživný krém 30 ml (cena: 129 Kč)
Za krém jsem taky ráda a Weledu moc ráda vyzkouším.


 9. kotex Active Normal tampony 8 ks (cena: 24 Kč)
Nemusela bych mít tampony v boxu, ale tak využije se to.

10. sebamed mléko na opalování OF 30 15 ml - vzorek
Ráda vyzkouším další výrobek od sebamed, roztomilé balení je vhodné třeba na výlet.

11. sebamed mycí emulze olivová 20 ml - vzorek
Mycí emulze taky fajn, ráda vyzkouším.


12. Scholl Fresh Step sprej do bot 150 ml (cena: 129 Kč)
Za tenhle výrobek jsem taky ráda! Spoustu z nás určitě trápí pocení nohou a boty pak nevoní úplně vábně. Tohle se hodí.

13. Airwaves Caffeine žvýkačky s mátovou příchutí 8 ks (cena: 55 Kč)
Na žvýkačky s kofeinem jsem taky zvědavá. Na zkouškové se určitě hodí.

14. Primeros Passion kondomy 12 ks (cena: 149 Kč)
To nebudu komentovat, kondomy jsou skoro v každém DM boxu.


15. Trend IT UP Invisible Protect & Define tužka na rty 0,3 g (cena: 60 Kč)
Tahle tužka už myslím v boxu jednou byla. Za mě nic moc, asi ji podaruji dál.

16. Maybelline Super Stay Ink Crayon rtěnka 65 Settle for more (cena: 149 Kč)
Krásný odstín super rtěnky od Maybelline. Pěkně drží, tak jsem na ni zvědavá. Moc se mi líbí.


Celková hodnota boxu: 1439 Kč + vzorky

To je celý obsah boxu. Podle mě za tu cenu 149 Kč je to fakt parádní a z obsahu jsem nadšená! Využiju téměř všechno, zbytek podaruji. Za mě fakt pecka!

A jak se líbí box vám?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Celý box je krásný a to jak zvenku, tak zevnitř. Všechny výrobky bych určitě využila a nejvíce mě zaujala ta rtěnka od Maybelline. Ten odstín je opravdu krásný :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Super box! Já jsem si minule chtěla koupit tu masku od Dermacol Collagen.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle boxy se vždy oplatí. Ani tento nezklamal, obsahoval samé skvělé věci.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Peti já jsem ho také ulovila a jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  5. What a great products. Thanks for sharing ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě se box opravdu povedl, také bych využila téměř všechno:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já DM box neměla doma nikdy, ale vždy ráda čtu články s rozbalováním. A ano, všude jsou vždycky kondomy ��

    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
  8. Boxík vyzerá celkom použiteľne. Najviac ma zaujal asi práve ten holiaci strojček, znie to zaujímavo, že nanáša sám penu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný box, dříve jsem tam vídávala jen samé..no levné a ne moc dobré značky, ale koukám, že se zlepšily.

    Ty kondomy jsou až trošku vtipné :D.

    Ann's D.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je pecka. Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tento box se vážně povedl a ještě k tomu ta krásná krabice :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem moc ráda, že se mi právě tento box podařilo po dlouhé době ulovit, je vážně skvělý :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Super box, vyzerá zaujímavo. To si si ho sama kúpila alebo dostala?

    AKO SA MÔŽEŠ OPÁLIŤ U SEBA DOMA?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila, boxy se tak cca jednou za měsíc dají sehnat a je jich jen omezený počet. Za tu cenu se vyplatí téměř pokaždé :)

      Vymazat
  14. Vždy oceňujem, ako krásne nakombinujú tieto boxy. :) Myslím, že zatiaľ vždy sa im podarili. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dievčata a kde sa da objednat taky box?

    OdpovědětVymazat
  16. Ježiš, ten je zase super! ach jo, já ho snad nikdy pro mamku neulovím :(

    LANCOME HYDRA ZEN od V. z CZECHHONEY

    OdpovědětVymazat
  17. Já taky vůbec nechápu, jak se boxy objednávají :D Kde se to dá objednat nebo zjistit, kdy bude nový box? Nechceš o tom napsat článek pro nás nezasvěcené? Ale vypadá skvěle! Je fajn, že darují i dost praktických věcí, ne jenom dekorativku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive