Zámek Zruč nad Sázavou

06 srpna

V červenci jsme se s kamrádkou konečně po dlouhé době zase vypravily na nějaký výlet. Cesty nás zavedly na zámek Zruč nad Sázavou. A jak se nám tam líbilo? Všechno se dozvíte v tomto článku!

Zruč nad Sázavou je malebné město ve středních čechách a nachází se tu vážné krásný zámek. My jsme se vypravily vlakem, jel nějaký osobák přímým spojem z Kutné hory. Cesta byla trochu nepříjemná, jelikož s námi tam i zpátky celou hodinu jelo asi 50 dětí. Nějaký tábor nejspíš. No znáte to, děti křičí, jeden s druhým se překřikují, takže mě z nich pěkně bolela hlava a i když vystoupily, tak jsem je pořád slyšela.

Vystoupily jsme ve Zruči a na zámek se nějaký ten kus jde, kousek do kopce, taková pěkná procházka částí města. Zámek je vidět z dálky, jelikož je ve výšině a pohled to je krásný. Zámek je úplně princeznovský, fakt moc hezký. Byly jsme i na prohlídce, za velký okruh jsme jako studentky zaplatily jen 80 Kč, což mi přijde super na to kolik jsme toho viděly. Na jiných zámcích vidíte prd a zaplatíte za to zbytečné peníze. Podívaly jsme se do několika pokojů, do zámecké koupelny i na věž, odkud je hezky vidět na celé město.

Po prohlídce jsme se šly podívat do zahrad. Je okolo velký park s altánkem a rybníčkem. Musím říct, že to je nádherně fotogenické místo a vzniklo zde spousta fotek. Tak jsme se pěkně prošly v zahradách a pak vyrazily zase domů. V části zámku je městský úřad a pak jde zde i muzeum panenek.

Zámek Zruč nad Sázavou mě moc příjemně překvapil a rozhodně ho řadím mezi top hrady a zámky, které jsem kdy navštívila. Pokud někdy budete mít cestu, nebo se budete chtít vypravit na nějaký výlet, tak rozhodně doporučuji tento zámek! A teď už mrkněte na fotky a posuďte sami, zda zámek stojí za návětěvu!









Kde jste byli naposledy na výletě?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Ani jsem nevěděla, že ve Zruči je takovýto krásný zámek ♥ Myslím si, že za návštěvu určitě stojí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem zámky a wau! Tento je naozaj krásny! :)Úprimne, na zámku som ja osobne nebola ani nepamätám, ale plánujem!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa zasa stalo, že mi v autobuse skupinka malých dievčat nastriekala sladký sprej na jedenie do vlasov. :) :D Chápem že ti vadil ten hluk. :D Inak zámok je naozaj krásny takže keď niekedy navštívim Česko, určite sa tam zastavím. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná stavba, navíc oceňuji i citlivou opravu. "Princeznovský" je správný přívlastek. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, to musel být povedený výlet :))

    OdpovědětVymazat
  6. Díky věžím vypadá fakt princeznovsky :) Já byla naposledy pod stanem, kde jsme navštívily zámek na Plumlově :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, vůbec jsem o tomhle zámku nevěděla, ale je nádherný! Ani bych neřekla, kdybych viděla jen fotky, že je to někde v ČR, nevím proč, ale trošku mi připomněl stavby v Anglii:D)

    OdpovědětVymazat
  8. Vždy ma baví tento typ článkov, pretože nikdy netuším aké krásne zákutia sú. :) Krásne fotky a aj zaujímavý článok. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zámek vypadá nádherně, nikdy jsem tam nebyla a to jsme s našima jezdili dříve hodně moc po zámcích.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Teda ten je ale nádherný. Nikdy jsem tam sice nebyla, ale podle fotek to tam vypadá fantasticky a třeba tam někdy zajedeme i my.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera, milujem letné výlety. :) Ja som bola naposledy v Košiciach, akurát o nich mám článok na blogu. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  12. Zámek ve Zruči je opravdu krásný. Jezdila jsem tam za kamarádkou, když tam bydlela a v zámeckém parku jsme byli pořád :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive