Už máte diář na rok 2020? | Já & Mocer

29 listopadu

Rok 2020 se blíží a s ním i plno krásný nabídek diářů, opravdu je z čeho vybírat. Já sama jsem vždy měla problém vybrat ten pravý, perfektní diář přímo pro mě. Nicméně rok se s rokem sešel a já za svůj diář opět volím MOCER. Proč a co se mi na něm nejvíc líbí? To se dozvíte v následujícím článku!

O Moceru jsem vám už psala minulý rok, konkrétně jak ho organizuji → článek najdete tady. Mocer je překrásný diář pro blogerky, maminky a všechny ženy které rády plánují. Mocer znamená moje cesta rokem a najdete uvnitř něj spoustu krásných stránek na seberozvoj, poznání sebe sama, stránky k zamyšlení se do budoucna a spousta dalšího. Má opět krásnou jemnou grafiku, kterou můžete libovolně zdobit.

Co se mi na diáři nejvíc líbí?
je to stolní kalendář - to je super praktické, můžete ho mít postavený celou dobu na stole a používat zároveň jako diář - žádné další kalendáře nepotřebujete
sloupcové rozložení dnů - to mě osobně hrozně vyhovuje, potřebuji mít den časově rozplánovaný hlavně kvůli škole, abych věděla v jaký čas co mám
dost místa na poznámky - každý týden má extra stranu na poznámky, kresbičky a třeba i psaní deníku vděčnosti
praktický plastový obal s kapsou - obal opravdu vydrží pěknou dobu a lze jej využít i na nový diář, když dokoupíte jen náplň 2020, do kapsy se vejdou samolepky, bloček nebo dokonce i mobil

Co má letos Mocer navíc?
Letos je opravdu k Moceru spousta skvělých novinek, které ocení milovnice plánování!
tečkované listy - dají se dokoupit v libovolném množství a do diáře se dají jednoduše vložit - jsou super na malůvky, poznámky, plánování článků, vánočních dárků ...
samolepky Mocer - letos má mocer i svoje samolepky a jsou překrásné! Nabízí jednak plánovací na každé roční období, poté ikonky v různých barvách a také krásné ozdobné samolepky.
štítky pro každý měsíc - štítky jsou super na odlišení měsíců a hodně vám to usnadní listování diářem, na stejném aršíku najdete i praktické záložky ze svorek
washi pásky - na stránách najdete i plno krásných ozdobných pásek na značení např. delších časových úseků a nebo na zdobení přání, poznámek, dárečků, ...
razítka - také spousta razítek má Mocer v nabídce, jsou krásná a dodají diáři opět nějaký ten šmrnc

Ke každému diáři si můžete navolit i gumičku a záložku podle sebe. Já jsem si letos vybrala diář s motivem vážek z kartonových desek, chtěla jsem vyzkoušet trošku jiný, jelikož jsem plastové desky tolik nevyužívala. Ale ty jsou super třeba na cestování, diář se tolik nepoškodí. K diáři mi Gabča dala nějaké ty samolepky a pásky na vyzkoušení a moc jí za to děkuji. Jsou opravdu nádherné, kvalitní ajá si je hned zamilovala! Určitě se během roku 2020 můžete těšit na různé plánovací tipy a vychytávky! Pokud byste se chtěli dozvědět o diáři více, doporučuji nalistovat stránky mocer.cz a nebo youtube videa moceru, kde vám o něm Gábi všechno hezky povypráví.

Ještě přikládám fotky krásných samolepek a pásek :)




Máte už diář na rok 2020?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Diář nevypadá špatně, ale A5 se mi do kabelky zdá docela velký. Ale je zase fakt, že v A6, která by mi přišla rozměrlvě ideální, pokud jde o nošení v kabelce, bude výrazně míň místa na psaní. Zatím jsem se ještě nerozhodla, jestli si vlastně nějaký diář letos pořídím...

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá pěkně. Já si před lety za docela velké peníze pořídila krásný diář od Filofaxu, samozřejmě, nebyla jsem zvyklá a ani ho pořádně nepoužívala. Teď bych si to ráda nějak zorganizovala a našla v tom svůj systém, abych si na to udělala návyk, tak skoro denně projíždím Pinterest a hledám, tak snad :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten vypadá opravdu nádherně :) Já už jsem si diář na ten příští rok koupila, ale jen takový menší, který dostanu k Vánocům :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  4. Letos jsem začala Doller a jsem z něj nadšená! Je nedatovaný, takže mi vydrží do října příštího roku a určitě se k němu znovu vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky zrovna sháním diář :) Tenhle vypadá moc pěkně, jen bych dala asi přednost menšímu :) Ale je moc hezký, takový kreativní, dá se s ním vyhrát a přizdobit ho k obrazu svému :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vychytávky se mi moc líbí. Mám ráda, když se do diáře používají samolepky, washi pásky a tak podobně. Já budu mít příští rok stejný kalendář jako letos, motivační od holek z acos. Vyhovuje mi spousta míst na poznámky a na konci volné stránky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Mocer diáře jsou nádherné, ale na mě až příliš robustní, ta kroužková vazba mi na psaní moc nevyhovuje. Velmi se mi ale u Moceru líbí řešení na stání a taky celkově promyšlené zpracování. Krásná sbírka nálepek a washi pásek! Na tom taky ujíždím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já vždycky obdivuji, když si tahle někdo dělá vlastní diář. :-) Já už roky dostávám k Vánocům diář od holek z Cup of a style a jsem spokojená. Ještě si k tomu vždycky pořídím samolepky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá nádherne, možno ho niekedy vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám studentský přelomový od srpna do srpna. :) Velké zatím moc nepotřebuji a hlavně chci ušetřit místa.

    OdpovědětVymazat
  11. Na ďalší rok som si ešte nestihla kúpiť diár, tento je krásny :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  12. Já už si za ty roky, co diář používám, našla nějaké to uspořádání, které mi vyhovuje. Nemám úplně oblíbenou značku, ale důležité pro mě je, aby byl diář týdenní, předepsaný (nemám nervy na Doler, bohužel :D) a aby byl pokud možno v češtině, s poutkem na tužkou, záložkou a gumičkou. Občas je těžký ho najít, ale letos mám krásný hnědý, který vypadá jak kožený.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  13. Veľmi pekný, ja už mám väčšinou kupujem totálne malé do kabelky, aby bol stále so mnou :)
    <a href="http://www.lifeinpicturesbylu.com/”>LIFE IN PICTURES BY LU</a>

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive