Můj destrukční deník

19 srpna

 
Určitě všichni znáte Destrukční deník, jehož autorkou je Keri Smithová. Já osobně nemám nutkání v ničení knih, ale jelikož jsem kreativní člověk, tak mě tento deník zaujal.

Už ho mám doma pěkně dlouho, zas až tolik tam nepřispívám, ale občas se nějaký ten čas najde. Jak už jsem psala, nejsem typ co by ničil knihy, tak jsem to celé pojala trochu jinak. Všechny stránky co jsem zatím vytvořila jsou tedy osobité a já je vám v dnešním článku představím a něco málo k nim napíšu. Tak jdeme na to!

TUHLE STRANU PRODĚRAVTE TUŽKOU
Úkol zní víc než jasně, díry tužkou. Samozřejmě mi bylo líto nechat stranu jen tak. Takže jsem střed děr uvedla jako střed květin a dokreslila je. Na druhou stranu jsem přidala nápis Love yourself a myslím, že to dopadlo celkem dobře.

KRESLETE TLUSTÉ A TENKÉ ČÁRY co nejvíc na tužku tlačte
Tuhle stránku jsem v podstatě udělala přesně podle zadání. Střídala jsem černé a barevné čáry, na tužku pořádně tlačila a výsledek se mi moc líbí.

TAHLE STRANA JE URČENÁ PRO OTISKY RUKOU
Tahle stránka se mi hrozně líbí. Do barvy jsem klasicky namáčela palec a otiskla jej na stránku několikrát a v několika barvách.

FROTÁŽ
Stránka přesně podle zadání, vzala jsem kancelářské sponky, peníze a udělala frotáž tužkou.

ČMÁREJTE ZBĚSILE, DIVOCE A ZCELA BEZSTAROSTNĚ
Úkol přesně podle zadání. Vzala jsem do rukou pastelky v různých barvách a prostě jsem čmárala. Je to celkem uklidňující.

TUHLE STRÁNKU ROZTRHEJTE NA PROUŽKY
Nechtěla jsem stránku jen tak rozervat na proužky, ale nejdřív jsem ji hezky vybarvila. Použila jsem fixy a pak jsem stránku na pruhy rozříhala a moc se mi líbí. je přilepená k další stránce, protože tam byl takový úkol.

TUHLE STRANU POKRESLETE KOLEČKY
Samozřejmě jsem z koleček udělala spíš bubliny, aby se mi to zkrátka líbilo.

SEM UMÍSTĚTE NÁLEPKY Z OVOCE
Tahle stránka mě hrozně bavila, pravidelně jsem sbírala nálepky z ovoce a lepila je do deníku. Banány, jablka, hrušky ... lepila bych i dál, ale není místo.

VYBARVĚTE VŠECHNO KROMĚ BÍLÉHO KRUHU
Úkol zní jasně, tak jsem nakreslila Elma ... to je taková ta klasická postava z dětských let. Měla jsem ho i na tričku, návrat do dětských let.

SEM NALEPUJTE JEN SAMÁ PÍSMENA W
Ani nevíte jak těžké je najít w v časopisech nebo novinách. Ale něco jsem našla.

ZKUSTE VYMYSLET JAK TUHLE STRANU ZMRAZIT
Ke zmrazení mě napadla známá pohádková postavička Elsa, mám ledové království moc ráda, tak jsem ji nakreslila. Přidala kostky ledu a stránku máme zmrazenou.

TUHLE STRANU NAVOŇTE VŮNI DLE VLASTNÍHO VÝBĚRU
Moje oblíbená stránka. Měla jsem parfém od Katy Perry, ten voní nádherně, tak jsem nakreslila jeho flakon a navoněla stranu.

Tak a to byla ochutnávka z mého destrukčního deníku. Budu ráda když mi dáte vědět, zda byste podobné články chtěli častěji, zda vás to baví.

Máte taky destrukční deník?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Moc pěkná práce. Také jsem nad destrukčním deníkem uvažovala, tak třeba si ho v brzké době pořídím. Moc pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Destrukční deník mám také, ale mám ho v angličtině. Nemám ho dodělaný, ale občas se nějaký ten čas najde. Bavila mě strana, kde si měla nakreslit trhlinu myslím a nebo házet namočenou věc v barvě na papír :D :) Máš to moc hezky udělané!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je naozaj skvelé. :) Pri tých tvorivých stranách to musí byť celkom aj oddychové cvičenie. U mňa by to určite fungovalo na zaháňanie stresu, teda ak by som na to nezabudla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Destrukční deník mám v angličtině už několik let, ale stejně jsem ho stále nevyplnila celý. Teď už se k němu moc nemám, ale třeba zase někdy přijde chuť :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy som si ho chcela kúpiť ale ja som taký lajdák, že by som vyplnila dve strany a potom by som naň zabudla :)

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovědětVymazat
  6. Dobre...tak tento denník by sa mal ale okamžite premenovať ! :D Videla som aj videjko s týmto denníkom a všetky úlohy, keď sa splnili vyzeral naozaj naaaozaj zle a zničene. Ale ty si tomu dala úplne iný level žeriem každú kreatívnu stranu a farby a nádherne kreslíš...:)) Proste wow! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, Destrukční deník jsem si vždycky chtěla pořídit, pak mě to přešlo. Ale teď když vidím ten tvůj, tak zase o pořízení přemýšlím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě bych chtěla vidět i další stránky, moc se mi to líbí! Umíš nádherně kreslit :) Jinak destrukční deník nemám, ale teď nedávno jsem ho viděla v kihupectví a zaujal mě. Ale tvoje pojetí se mi líbí mnohem více než to, jak by se to mělo dělat!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá dobře!! Já bych to asi neměla tak hezké a neměla bych nápady jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já nad ním přemýšlela, ale nakonec jsem si řekla, že to je pro mě zbytečné. Ale rozhodně nápady, které jsem viděla, vypadají suprově. A u tvých mám takový fakt satisfying pocit, třeba u těch proužků, super nápad!

    OdpovědětVymazat
  11. Deníček jsem někde viděla, vypadá to jako super nápad, ale pro mě by tak úplně nebyl :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tiež jeden vlastním, ale bohužiaľ už nemám na to toľko času, ale vždy, keď si nájdem čas, tak úlohy plním :) Tiež sa to snažím brať tak kreatívne. Inak veľmi pekné nápady a kresby :)

    OdpovědětVymazat
  13. O tomto deníku čítam prýkrát, no veľmi sa mi páči. Všetky stránky sa ti podarilo moc pekne spracovať :). Vieš krásne kresliť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive