Co ukrýval valentýnský DM box?

22 února

Doufám, že vám nevadí další článek s DM boxem. Ale věřím, že jste stejně zvědaví co se uvnitř ukrývalo, tak mě za to neukamenujete. 

Jsem moc ráda, že jsem měla možnost koupi dalšího DM boxu, protože mě to hrozně baví. A za tu cenu 149 Kč je to fakt super. Tento box mě opravdu nadchl. Krabice opět krásná, využitelná opakovaně. A co bylo uvnitř? Jdeme na to!

1. Balea Brown Sugar & Chia pleťový peeling 2x 8ml (cena: 25 Kč)
Nový peeling od Balea na pleť rozhodně moc ráda vyzkouším. Peelingy ráda občas použiji a tenhle vypadá slibně, tak uvidíme.

2. Neutrogena Skin detox 3v1 micelární voda 400 ml (cena: 199 Kč)
Jsem moc ráda, že v boxu byla tahle micelárka. Micelární vodu používám na odličování a Neutrogena je chválená značka, tak jsem ráda, že mám možnost ji vyzkoušet, protože jsem od ní ještě nic neměla. Super věc!

3. Original source creamy Vanilla & Rapsberry sprchový gel 250 ml (cena: 50 Kč)
Sprcháč jsem v boxu čekala, je to taková univerzální věc. Nicméně s touto značkou zkušenost nemám a sprcháč fakt nádherně voní!


4. Vaseline original balzám na rty s SPF 15 4g (cena: 50 Kč)
Super novinka, kterou moc ráda vyzkouším. Jak víte, jsme milovník balzámů a líbí se mi že je u tohohle SPF 15 a vazelína bude určitě pěkně hydratovat.

5. Elmex ultra soft zubní kartáček 1 ks (cena: 99 Kč)
Nový kartáček jsem potřebovala, takže jsem ráda že byl v boxu právě tento.

6. Love beauty and planet Delicious Glow tělový krém 250 ml (cena: 199 Kč)
Tuhle značku jsem taky nezkoušela, ale moc mě zaujala. Tělové máslo krásně voní a bude určitě super na pokožku.
 

7. AdeZ outstanding oat strawberry & banana ovesný nápoj 250 ml (cena: 28 Kč)
Dobrý nápoj třeba na svačinu, takže ráda ochutnám.

8. VeltaTea zázvor s citrusy BIO 40 g (cena: 50 Kč)
Na čaj se moc těším, mám ráda tyhle čaje a jelikož je v bio kvalitě, tak bude určitě super.


9. Durex intense vibrační kroužek 1 ks (cena: 199 Kč)
Kondomy byly v minulém boxu, tak mi bylo jasné že na valentýna bude v boxu něco podobného, no tohle jsem popravdě nečekala.

10. trend IT UP Expert tužka na vnitřní linku 1,2 g (cena: 90 Kč)
Tužky na oči nepoužívám, ale tohle zní zajímavě, tak ráda vyzkouším.

11. Ulric de Varens mini love Eau de Parfum 25 ml (cena: 199 Kč)
Malá parfémovaná voda je super do kabelky, hezky se hodí do tématu Valentýn. Mě přijde, že je spíš na večer, jsem totiž na jemnější vůně.


Celková cena boxu: 1 188 Kč

Jsem z boxu nadšená! Cena o dost přesáhla cenu, která je 149 Kč + 49 Kč pošta. Opravdu to je moc povedený box a kosmetiku moc ráda vyzkouším a využiji. Čekala jsem teda trochu víc růžových produktů nebo nějakou tu dekorativku, ale i tak jsem moc spokojená.

A jak se box líbí vám? Stihli jste ho?

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

30 komentářů

  1. great post...
    have a nice day...
    Dilek...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten scrub vypadá dobře :) a teda že je to Valentýsnký, tak bych ty kondomy očekávala, ale tohle.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten kroužek pobavil.. :D Bych dala ze srandy nějakému svobodnému kamarádovi nebo tak. Ten zázvorový čaj s citrusy by se mi ted hodil skrz kašel docela!

    OdpovědětVymazat
  4. Kroužwk bych nečekala. :D Jinak ten čaj mě zaujal. A ten sprcháč jsem měla, ta vůně je božská!

    OdpovědětVymazat
  5. Jako docela fajn věci. :) Sprcháče jsem už měla a ty božsky voní.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Mě mrzí, že jsem tento box prošvihla, ukrýval v sobě spoustu skvělých produktů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Kroužek mě celkem pobavil, ale jinak vypadá box dobře a spoustu věcí bych využila:)

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, tak ten je naozaj krásny! Od DM som ešte box nemala, ale tento ma normálne nalomil! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Vždycky jsem si nějaký box chtěla objednat, ale prostě vím, že ty všechny věci já ani nikdo z mých blízkých třeba ani nevyužije, takže mi to přijde potom škoda :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujímavé produkty, avšak ja by som z nich využila iba málo :/
    Každopádne DM boxy mám rada ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  11. Hned ze začátku mě zaujala ta krabice, tak je vážně moc pěkná :) obsah balíčku je taky super, vyzkoušela bych určitě ten čaj :) ten kroužek mě pobavil, nevěděla jsem, že vůbec něco takového existuje, i když na valentýna se něco pdoobného dalo čekat :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  12. Naopak, já tyhle články zbožňuju :-) super obsah a mrzí mě, že se o boxu nedozvím nějak předem :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  13. Já na box v poslední době nemám štěstí. Vždycky přijdu až když je vyprodaný. Taky bych u tohoto valentýnského boxu očekávala nějakou tu dekorativku, ale i tak se mi obsah moc líbí a za tu cenu fakt super. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  14. Celkom dobry vyber. Potesili by ma vyrobky 1, 4 a 5. Ale bolo tam aj dost produktov, ktore by som posunula dalej. Ja tieto boxy nekupujem, lebo nikdy cloveku nesadne uplne vsetko a potom vznika zbytocny odpad.

    OdpovědětVymazat
  15. Celkem hezký box. Líbí se mi, že produkty v něm jsou fakt tématické na tu událost :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  16. Já Valentýna s přítelem neslavím a nikdy jsem tomuto svátku nepřišla na chuť, ale box a jeho obsah vypadá skvěle! I to balení je moc povedené :D :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ukrýval skutočne krásne veci! Snáď sa niekedy aj mne pošťastí jeden uloviť :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně sestavené. Musím říct, že se mi vážně líbí. A to ten sprcháč Original Source je super! Tu značku miluju. Je vegan a netestovaná. A maj fakt super věci. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle box byl jeden z nejlepších. Mě se kromě dvou věcí zcela trefil do vkusu :) Dokonce jsem si myslela, že nevyužiji tu tužku na vnitřní linku a teď ji používám denně :D Krásně zvětší oko :)

    OdpovědětVymazat
  20. Kroužek pobavil, ale jinak moc pěkný box :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som podobný box teda ešte vobec nemala ale vždy ma lákali, no nikdy som nevedela kde ho vlastne zohnať :-D Haha a tie kondomy to som si všimla u niekoho na blogu ale toto?:-DDDD

    OdpovědětVymazat
  22. Obsah boxu podľa mňa super, a teda tiež som čakala, že aj tu bude niečo podobné ako pánska ochrana z minulého boxu, takže mňa to moc neprekvapilo :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  23. Nestihla, vůbec nemám přehled, kdy o vychází, ale koukám, že se teda sakra vyplatí a dávají celkem dost univerzálních věcí, tak to asi začnu sledovat, kdy vyjde nový :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tenhle box je vážně super :) Já ho bohužel propásla :( což mě celkem štve po té, co jsem viděla ten obsah. Minulý totiž nebyl tak dobrý jako tento.

    www.everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Fakt super, nejvíc mě teda zaujal ten sprcháč Original Source :). Nikdy jsem DM box doma neměla.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  26. podľa mňa celkom dobré produkty sa tam ukrývali ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja teda tieto boxy nikdy nestíham :D ale tu bol fakt super produkty :)
      leekralovaa

      Vymazat
  28. Už dlouho si říkám, že ten DM box vyzkouším a pořád nic, tak si myslím, že je na čase. Valentýnský se jim povedl a využila bych opravdu všechno, tak doufám, že i ten následující bude tak skvělý :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  29. Nikdy jsem dm box nezkoušela, ale uvažovala jsem nad tím - ovšem zrovna tento valentýnský mě moc nezaujal :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive