Co ukrýval zimní DM box?

16 února

Jsem moc ráda, že mám konečně čas publikovat článek! Bohužel je to tak, že když jsou školní povinnosti, tak pro mě automaticky jde vše stranou. Musím říct, že to neustálé učení a obrovské úsilí se nakonec vyplatilo a včera jsem splnila poslední zkoušku semestru. V pondělí mi sice už normálně začíná letní semestr, ale oddech si teda rozhodně dopřeji aspoň na pár dní.

Nicméně mám velkou radost, že jsem mohla opět po dlouhé době ulovit DM box. Tentokrát to je můj druhý DM box, tak se pojďme podívat co bylo uvnitř a jak se mi obsah líbil!

Jako první musím zmínit obal - krabici. Podle mě se moc povedla, hrozně se mi líbí to holografické zpracování vloček. Krabice se opět hodí na nějaké věci doma. Ke každé věci jsem vám dopsala i cenu, ať máme přehled na kolik peněž nakonec celý boxík vyšel. Tak jdeme na to!



1. Nivea Moisture Care krém na ruce 75 ml (cena: 55 Kč)
Krém na ruce se na zimu opravdu hodí. Já osobně si mažu ruce každý den, takže krém využiji a jsem ráda, že můžu vyzkoušet nějaký nový.

2. Langhaarmädchen intense Repair šampon na vlasy 100 ml (cena: 50 Kč)
Tuhle značku jsem hodně okukovala. Má doma suchý šampon, ten mi přišel nic moc, tak uvidíme jaký bude normální tekutý. Oceňuji velikost balení, hodí se na cesty.

3. Nivea apricot marshmallow sprchová pěna 200 ml (cena: 93 Kč)
Mám ráda pěnové věci, od Nivea vlastním tělovou pěnu, tak ráda vyzkouším i tu do sprchy.

4. trend IT UP Expert báze pod oční stíny 4,5 ml (cena: 80 Kč)
Bázi pod oční stíny moc často nepoužívám, ale ráda tuhle vyzkouším a porovnám s tou co mám doma.

5. Purity Vision balzám na rty s BIO arganovým olejem 12 ml (90 Kč)
Jelikož mám úchylku na balzámy, tak za mě tohle je skvělá věc! Jsem nadšená, že zase můžu vyzkoušet nějaký nový balzám a teď v zimě je to pro mě nutnost!

6. Nata de Coco nápoj s příchutí manga 320 ml (cena: 45 Kč)
Nápoj jsem nečekala, že tam bude. Dorazil jako kostka ledu, ale ráda ochutnám něco nového.

7. Calypso masážní houba 1 ks (cena: 40 Kč)
Houba na mytí mě hodně překvapila. Já takové věci moc nepoužívám, ale určitě se to doma využije.

8. Primeros Performax kondomy 3 ks (cena: 70 Kč)
Kondomy byly i v minulém boxu, co jsem ulovila (léto), takže nemám víc co dodat.

9. o.b. tampony s aplikátorem normal 16 ks (cena: 129 Kč)
No a tampony jsou na tom podobně. Osobně si myslím, že ne každý aplikátory využije a ocenila bych spíše intimky nebo něco univerzálnějšího.

Celková cena boxu: 653 Kč

V boxu bylo dost využitelných a pěkných věcí. Trošku mě zklamalo, že jsme tam zase našla kondomy a tampony, ale je fakt že to byl zas box po delší době. Čekala jsem možná něco trochu víc, ale jsem i tak spokojená. Za tu cenu 149 Kč + 49 Kč pošta je to super!

Jak se líbil box vám? Taky jste ho stihli?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Kondomy? No proč ne :D Nejvíc by se mi líbil ten balzám, navíc mi teď zase dochází můj a já jej využívám pořád. Jinak je to taková normálka, běžně bych si to nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cenově se tyto boxy určitě oplatí, ale tentokrát bych byla docela zklamaná a nadšená bych byla jen z balzámu na rty. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem teď prošvihla asi tři boxy. Od té doby, co nechodí upozornění na email tak o něm nevím :-( ale celkově vypadá obsah dobře :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Jako nevypadá špatně, ale byla bych mírně zklamaná. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, zaujímavé kúsky! :) Je skvelé, že sú najmä praktické :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Tu sprchovou pěnu bych už konečně taky ráda vyzkoušela, ale vždy na to v obchodě zapomenu. Jinak box vypadá fajn, hodně věcí bych využila:)

    OdpovědětVymazat
  7. Box jsem nestihla, ani nevím, kdy vychází :D ale asi si na to začnu dávat pozor. Oproti Valentýnskému, co jsem nedávno viděla mi příjde slabší :/ ale ty kondomy a tampóny by tam nemusely být 😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Super obsah. Mne sa žiaľ ešte nikdy nepodarilo žiaden DM box uloviť :-/

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  9. Celkom fajn obsah, nektoré položky ma teda prekvapili - teda konkrétne pánska ochrana :D ale inak ma veľmi zaujal ten balzam :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  10. Mě ten šampon moc nesedl. Přišlo mi, že málo pěnil a vlasy jsem po něm měla dost zplihlé :/ Ale zase jsem ráda, že jsem si ho nekoupila sama, protože by mi nejspíš bylo líto peněz :D Krém na ruce už jsem vypotřebovala a tu pěnu zrovna používám :) Je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že ta sprchová pěna by nemusela být špatná, měla jsem ji v růžové variantě a kvěle voněla :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, sprchová pěna :-) ty Nivea fakt umí! Tenhle druh jsem neměla, ale chystám se na něj :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive