Chorvatsko 2018 | Makarska

01 října

Mám pro vás slibovaný článek o mé dovolené v Chorvatsku, konkrétně v městě Makarska. Mám k Chorvatsku jakési pouto, protože už tam jezdím pravidelně odmalička, takže jsem byla moc ráda že se tam po pěi letech zase vrátím. V tomto článku vám povím něco o tomto městě, o ubytování a cestě a v dalším článku čekejte fotky z krásného výletu do přírodního parku Biokovo.

Jeli jsme autobusem, sice jsme neměli úplně fajn místa, ale na tu cestu se to dá přežít. Probíhala v pohodě. Na místě jsmě byli 15. září kolem desáté ráno a pokoj jsme dostali také takhle brzo, což bylo super. Byli jsme ubytovaní v hotelu Rivijera, kde to bylo moc hezké a rozhodně dopuručuji tam jet, pokud chcete do Chorvatska na dovolenou. Je to komplex několika nižších budov, my bydleli hned v první nad recepcí. Pokoj nám každý den uklízela uklízečka, až nám to přišlo zbytečné, ale mají to tak vymyšlené a všude je hezky čisto. Stravu jsme měli ve formě polopenze. Snídaně byla ve formě bufetu, k večeři jste si mohli vybrat z pěti jídel a ještě byl bufet se zákusky a saláty. Opravdu se o nás hezky starali, jídla bylo vždy dostatek a bylo dobré. Pláž jsme měli taky kousek, takže se opravdu nedá na nic stěžovat.

Co vám budu povídat, jelikož můžu porovnat s Itálií a Bulharskem, tak Chorvatskému moři se nic nevyrovná. Je krásně čisté, průzračné, prostě nádhera plavat si v moři, rybky kolem vás. Miluju to! Jelikož už bylo docela po sezóně, tak to bylo super, protože na pláži nebylo moc lidí. Takže to bylo klidné, na září bylo i úžasné počasí. 

Makarska je hodně známé letovisko a společně s městy Brela, Baška Voda, Tučepi, Gradac a dalšími patří do úseku Makarska Rivijera. Je to úsek dlouhý asi 60 km a leží pod skalnatým masivem Biokovo. Naproti Makarske se rozprostírají ostrov Brač a ostrov Hvar. Makarska je celkem velké město, hodně živé, je tu spousta restaurací, stánků a obchodů. Dá se celá projít podél pláže, kolem výběžku svatého Petra, kde najdete kostelík a sochu sv. Petra. Sv. Petr drží v ruce klíč a pod jeho sochou je plůtek se zámečky, kde si můžete zamknout lásku.

Také je zde krásný a velký přístav, který se nachází v takovém zálivu. Lodě z něj vyplouvají denně a je jich tam opravdu velké množství. Je to krásný pohled, Makarska je vážně moc hezké místo. Byla jsem v ní právě někdy před pěti lety a jsem ráda, že jsem se sem mohla zase vrátit a doufám, že i vrátím. A teď si užijte fotky!

↓ Hotel Rivijera

↓ Procházky po promenádě kolem pláže

↓ Výhled na pláže z výběžku sv. Petra

↓ Kostel sv. Petra

↓ Přístav

↓ Uličky města Makarska

↓ Kostel sv. Marka


↓ Zámečky lásky na poloostrově sv. Petra

↓ Výhled ze sv. Petra na město

Tak to je pár fotek z dovlené, ještě čekejte jeden článek z výletu. Dovolená byla prostě jedničku a moc jsem si ji užila.

Kde jste byli letos na dovolené?

Mějte se krásně,
Vaše Peťula ♥

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Tam muselo být nádherně, do Chorvatska bych se taky někdy ráda podívala. My jsme letos byli na Slovensku, v aquaparku Bešeňová v jednom hotelu a taky v září. Takže i my jsme měli málo lidí a bazény byly skoro prázdné. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky naozaj :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to tam nádherne pokojne! Hneď by som šla ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou moc krásné, nejvíce mě okouzlila fotka přístavu a v zadu hory :) Já letos byla akorát na 3denním welness a pak nějaké denní výlety, tak doufám, že se příští rok podívám zase někam za hranice :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky, líbí se mi ta atmosféra, hned bych jela. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ráda Chorvatsko a myslím si, že jste si vybrali na Makarskou ideální dobu :) Já mám zase moc ráda Bašku vodu a Brelu.
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, panečku to už je tak dávno, co jsem byla na Makarské, ale pořád je to tam stejně krásné :))

    OdpovědětVymazat
  8. V Chorvatsku jsem už pěkně dlouho nebyla, ale jednou jsem taky byla na Makarské, a tímhle tvým článkem jsem si to krásně připomněla :) je to tam fakt krásné :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, já v Chorvatsku byla, když mi bylo cca 10.

    OdpovědětVymazat
  10. V Chorvatsku je nádherně, letos jsme u moře nebyli, takže jsem se ráda pokochola u tebe :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, na Makarskou bych se ráda někdy podívala, přítel tam byl a moc si to pochvaloval.:) Jinak Chorvatsko je srdcovka, vždy se tam ráda vracím :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Makarskou jsem letos navštívila jenom na denní výlet :), protože jsme byli v Brele, kterou miluju <3. Tak doporučuji! :) Souhlasím, že s tím mořem! Miluju ho tam!

    Krásné fotky:)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  13. Popravdě jsem Chorvatsku nikdy nebyla, ale tohle místo vypadá fakt krásně. Ten výhled, ty uličky, nádhera. Ani se nedivím, že se ti tam líbilo, taky bych hned jela :) Jinak krásné fotky :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive