Nový rok a plány na blogu

30 prosince

A je to tu zase! Celý rok utekl jako voda a my se už jen můžeme těšit, co nám přinese ten další. V dnšním článku jsem se rozhodla trochu rozpovídat o tom, jak to vnímám já a co mám v plánu na tomto blogu v roce 2019.

S každým koncem roku se pojí velkolepé oslavy. Já upřímně tohle moc nemusím. Ráda si sednu s rodinou, díváme se na nějaký pěkný film, pak si připijeme a jdeme spát. Ještě doteď jsi pamatuju, jak jsme se na základce předháněli, kdo dýl zůstal vzhůru. Je to sranda, připadali jsme si tak dospělí a kdo vydržel až do rána, byl borec. Dříve jsem byla třeba posedět s kamarády, ale už to tak nějak opadlo. Prostě si spíš ráda odpočinu a užiju si tento ten stejně jako každý.

Co opravdu nemám ráda jsou ohňostroje. Jednak se trochu bojím, protože nikdy nevíte co se může stát. Kde nějaká rachejtle přistane, komu to ublíží. Ten rámus je taky na škodu, určitě to chápou ti, co mají domácí mazlíčky. Náš pes se vždy hrozně bojí, ještě že bydlíme daleko od náměstí a není to až tak hrozné. Navíc to stojí dost peněž. Myslím, že kdyby místo do ohňostroje města investovala do něčeho užitečného, třeba do nemocnic, bylo by to daleko lepší. Ale lidé to prostě chtějí, očekávají to a to, že by byla potřeba někde nějaká renovace pro lepší zdraví lidí, nikoho nezajímá. Je to škoda.

Ale každý to vnímá jinak. Někdo potřebuje udělat tlustou čáru za přechozím rokem. Někdo se už se hrozně těší co ten nový přinese. Já jsem vděčná každého hezkého dne a nechci to nějak škatulkovat. Spíš to vnímám tak, že čas plyne jako voda a čeká nás jiná doprodružství. Rozhodně bysme neměli zapomínat na minulost, ale ani se nesmíme soustředit jen na budoucnost. Já si vždy z každého okamžiku něco vezmu a snažím se dělat radost ostatním. 

Ráda vzpomínám co se mi v předchozím roce hezkého stalo. Rok 2018 mi přinesl spoustu možností. Podařilo se mi spoustu skvělých věcí jak v blogovém světě, tak v osobním životě. Samozřejmě se staly i nějaké špatné věci, ale na ty já nerada myslím. Doufám, že nový rok 2019 bude taky alespoň stejně fajn jako tento.

A co se týče blogu? Ráda bych se zameřila na nějaké ty povídací články. Alespoň jeden měsíčně. Přece jen, hlavně za tímto účelem byl můj blog založen. Chtěla bych se vždy zaměřit na nějaké téma trochu se o tom rozpovídat. Jak to vnímám já, a podobně. Určitě mi můžete napsat, o čem bych se měla rozepsat. Rozhodně bych chtěla zas navštívit nějaká hezká místa v ČR a publikovat fotky. To je něco, co mě fakt baví. A taky bych vás chtěla ve formě DIY inspirovat i nadále. Sice kvůli škole to třeba nebude tak časté, ale na něco se určitě těšit můžete.

Budu ráda, když mi napíšete co vás u mě na blogu nejvíc baví, co rádi čtete. Taky mi nezapomeňte napsat jak vy vnímáte oslavy nového roku a co máte v plánu.

Moc vám děkuji za krásný rok 2018. Děkuji za každého nového čtenáře, každý komentář a přečtení. Moc si toho vážím a vy mě posouváte dál. Těším se, co nového nám rok 2019 na tomto blogu přinese ♥

KRÁSNÝ NOVÝ ROK VÁM VŠEM! ♥

Mějte se krásně,
vaše Peťula ♥

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Úplně moje slova. Taky nemám ráda ohňostroje a Silvestr trávím doma. Dříve jsem vždy chtěla být na nějaké akci, ale s přibývajícím věkem mě to přešlo. Krásný nový rok i tobě. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já trávím Silvestr s kamarády, ale spis z toho důvodu, ze během roku nemáme moc šanci na "party" :D jinak ohňostroje také nemám rada a vždy myslím na ty pejsky :(
    Jinak mam stejný cíl, také více cestovat po ČR a publikovat fotky na blog :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda spíše klidný silvestr nebo když už, tak k nam dnes přijedou kamarádi, ale nebude to nějaké extra. Jinak ohňostroj mi nevadí, spis jen tehdy, když se někdo ho snaží pouštět ještě ve 3,4 ráno, když už spim.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám naopak ohňostroje ráda. Tedy ty organizované od měst, proti střílení rachejtliček o půlnoci pod vlivem alkoholu docela striktně jsem. Přeci jen je to nebezpečný i ve střízlivém stavu a tito lidé mohou ublížit i někomu jinému.
    Já letos taky trávím večer doma a možná půjdu spát i před půlnocí.
    Jinak přeji krásný Nový rok!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem na Silvestra doma s rodinou a s přítelem. Nikdy jsem neměla v oblibě velké silvestrovské party. :D Přeji krásný začátek nového roku! :)

    Woodnote

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek :) já mám ohňostroje ráda, ale jedině z dálky :D. Jinak by se mi od tebe líbil nějaký článek o sebelásce nebo vnitřní kráse, tyhle témata mám moc ráda a zajímal by mě tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja si pamatam, ze som sa ako asi trojrocna snazila zostat co najdlhsie hore, ale zaspala som v kosi na pradlo :D
    tiez sa snazim spominat iba na tie dobre veci a tie zle radsej vytesnujem, aj ked to nie je vzdy jednoduche. minuly rok som robila hrubu ciaru za rokom 2017, ale tusim som si uz zvykla, ze sa moj zivot proste nezlepsuje, takze teraz si uz hovorim, whatever. nejdem sa opijat, nejdem rok 2018 oplakavat, iba cakam, co mi prinesu dalsie dni. Silvester travim doma s rodicmi, prvykrat po asi styroch rokoch.
    prajem krasny Novy rok, plny splnenych snov.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám ráda klidného Silvestra. Na ohňostroje se sice podívám ráda, ale kdyby nebyly, vůbec mě to trápit nebude. Petard se bojím, zvlášť když je odpalují lidé pod vlivem. Letos jsme vyrazili na chatu do hor za známými a já v 11 usnula... Stárneme. :D

    Krásný nový rok, Peti!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky už několik let preferuji spíše Silvestr v pohodlí domova s rodinou a přítelem. S přibývajícím věkem asi vážně přichází i rozum :)
    Ohňostroje mi nevadí, pokud je pouští někdo, kdo tomu rozumí. Ale doma je to horší, protože máme tři venkovní kočky a to je mi jich pak moc líto, když vidím, jak se bojí.
    Do nového roku ti přeji mnoho nejen blogerských úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ten typ člověka, co se vždy těší, co mi ten nový rok přinese. Scházíme se s kamarády nebo někam odjíždíme - minule jsme byli třeba ve Vídni a předminule v Benátkách. Ohňostroje se mi líbí, jen ten rámus by být nemusel. Kéž by někdo vymyslel tiché ohňostroje :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  11. Prajem ti krásny nový rok a plno splnených želaní. Ohňostroje mám rada, ale len pri pohľade z okna teplo vyhriatej izby. Von by ma teda asi nikto nedostal :D.

    Janie Hannagonova

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný nový rok i tobě:)
    S ohňostroji souhlasím, mám z pyrotechniky dost respekt a ty zvuky nesnáším, na přehradě jsem na ohních trpěla i se zacpanýma ušima. Navíc jsem od domácího ohňostroje před pár lety dostala pár ran do nohy, protože ho mamky přítel špatně ukotvil. Takže od té doby jedině prskavky a ještě z bezpečné vzdálenosti:D

    OdpovědětVymazat
  13. Také vždy ráda vzpomínám na uplynulý rok a na rok 2018 budu obzvlášť dlouho vzpomínat v dobrém! :)) Do nového roku ti přeji jenom to nejlepší, hlavně zdraví! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Povídací články o nějakém zajímavém tématu, nebo jen o klasickém běžném životě mám ráda, takže určitě jednou do měsíce bude tento typ článku super :)
    Já si letos možná koupít nějakou pořádnou šablonu na blog, tak uvidímě :)
    Krásný a úspěšný nový rok i tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já Silvestr a celkově oslavy nového roku vnímám dost podobně jako ty :) Letos jsem dokonce šla spát ještě před půlnocí a vůbec nemám pocit, že bych o něco přišla :D
    Povídací články jsou skvělým nápadem, těším se, o čem všem se rozepíšeš :)
    I tobě přeju krásný nový rok! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  16. nechapem ako som tvoj blog mohla objavit az teraz :) clanky vyzeraju velmi kvalitne, uz mam o program postarane na dnesne popoludnie kedze velmi husto snezi, uvarim caj a zacnem citat cely tvoj blog pekne postupne .. dakujem za inspiraciu..<3
    ak budes mat cas pozri moj youtube kanal
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  17. Já vždy slavím s kamarády nebo rodinou, žádné velkolepé párty, prostě příjemný večer. Ohňostroj tedy ráda mám (dělobuchy apod. tedy ne) a i mojí kóču vždy baví to pozorovat. Předsevzetí tedy nejedu, spíš to beru jako takový předěl, ale vyloženě tlustou čáru a jedu nový začátek, to ne :D Krásný nový rok

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný nový rok přeji. Co se týká oslav já měla původně být s přítelem e jeho rodiči a ta představa mi vůbec nevadila, ba naopak, no nakonec jsme vyrazili na dvě sešlosti a bylo to také fajn, já mám někdy náladu na to a někdy zase na to :)
    Jinak na tvém blogu se mi líbily hodně poslední články s inspirací a ten o Vánocích.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  19. Já přechod roků taky nijak neprožívám, prostě normální další den, jen se změnilo jedno číslo v datumu :) Budu se těšit, čím nás překvapíš v roce 2019. Ať se Ti v novém roce daří a splní se Ti všechna tvá přání ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Petulko, u tebe na blogu nejraději čtu články o takovém tom, lifestyle dění :-) Jediné na o jsem lenoch jsou recepty :-) S tím ohnostrojem plně souhlasím, letos jsem byla kousek od města a viděla jakou bolest působí tolika druhům zvířat :_( a kolik jich to nakonec at už přímým setkáním, nebo šokem apod nepřežije, nebo dlouhodobě umírá, hrozné... Někdy bych donutila ty co je tak nutně potřebují navštívit pár sní poté nějakou záchranou stanici :_(

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za jakýkoliv komentář, všech ohlasů si moc vážím :)

HLEDÁŠ NĚCO?

Blog archive